Skravletråd :)

Har jobbet og handlet. Kom nettopp hjem :D
Blr ferdig med en salong på to dager da, i samarbeid med sjefen. Så er fornøyd med det :D
Ellers blit det vel å klargjøre litt før graving i morgen tidlig + at jeg skal legge inn noen nye medlemmer for taekwondoen :)

Du da?

Så flott da:D
Jobber i helgen. Ellers får vi besøk i morgen kveld:)

Velvel, faller lenger og lenger bak ser jeg:p

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Da må du stå på da:p
Ikke mer en halvveis enda;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Leker med ungen... Ikke lenge igjen før kvelds for hun nå...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Ble litt opptatt med mat og innmeldinger jeg...hehe
Hadde dere det gøy? :)

Fikk gjort alt unntatt å vaske vinduer:p har 24 stk...ble uvel bare av tanken:rolleyes:

Vært supereffektiv da ;)
Skjønner jeg godt. Jeg har bare 8... :p haha

Trening er unnagjort og no er det idol og tikka Masala :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Trening er unnagjort og no er det idol og tikka Masala :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Idol er gøy!! Takk for at du minnet meg på det. Er så opphengt i supernatural for tida... :p

Idol er gøy!! Takk for at du minnet meg på det. Er så opphengt i supernatural for tida... :p

Elskar Supernatural! Men har ikkje sett sia sesong 7. Må få bestilt dvd'ane slik at eg får sett resten :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Elskar Supernatural! Men har ikkje sett sia sesong 7. Må få bestilt dvd'ane slik at eg får sett resten :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Begynte på sesong 7 nå... ;)
Hadde ikke sett noe av det bortsett fra en episode innimellom, så vi har hatt litt marato for min skyld :D

ser på netflix ;)

• Liker
Reactions: EJ
Begynte på sesong 7 nå... ;)
Hadde ikke sett noe av det bortsett fra en episode innimellom, så vi har hatt litt marato for min skyld :D

ser på netflix ;)

Kor mange sesonger ligge på netflix?

❤️Gutt Februar 2014❤️

Jojo. Når kompiser av mannebeinet spør om han vil være med ut. Og jeg sier om han skal være med de ut skal de hjelpe han i morgen å rive garasjen. Vel. Garasjen blir revet i morgen. I kveld blir det alenekveld tydligvis da. Kanskje jeg finner noe chickflickshit. Evnt bare noe ren action.

Back
Topp