Skravletråd :)

Halloooooo:D

Ønsker alle en god helg;)

Her har helgen startet med en dagvakt for meg:) Veslegutt har kost seg på lang trilletur med pappan sin:D

Ganske bra gjort å få 50 innlegg av å si natta:p
Altså, jeg fikk ikke 50 innlegg av å si natta, det var du som tok meg igjen med over 50 innlegg... Og sier du ikke har skravlet:D så du er veldig god på å få innlegg uten å skravle:p

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Eg tenker å laga øl kalendar til gubben i år :)

❤️Gutt Februar 2014❤️
Her hadde han blitt overlykkelige av colaflasker, hockeypucker og potetgull.

♡Jente 05.07.2013♡

Altså, jeg fikk ikke 50 innlegg av å si natta, det var du som tok meg igjen med over 50 innlegg... Og sier du ikke har skravlet:D så du er veldig god på å få innlegg uten å skravle:p

♡Jente 05.07.2013♡
Haha...ok, sånn ja!:p
Rart med hvordan innlegg sniker seg på;)

Ja, hvertfall på deg;) du er en reserskravler, selv med stapp full timeplan og et stille forum...

♡Jente 05.07.2013♡

Her hadde han blitt overlykkelige av colaflasker, hockeypucker og potetgull.

♡Jente 05.07.2013♡

Spelar din hockey? Det gjer min og hadde nok blitt glad for hockey utstyr.

❤️Gutt februar 2014❤️

De jeg har sett har brukt papp, da de lukene de lager blir ikke ødelagt. Og ei forskjellig øl for hver dag, om han liker øl da :) Så er det jo bare pynte de. Ellers har jeg sett kassene er pynta, men ølflaskene har ei lang nisselue på seg :P
Sokker, boxere, hansker, deodorant, Flaxlodd, marsipan, belte, skjerf, verktøy, cd, gavekort på massasje o.l., parfyme, bilshampo :D
Eg tenker å laga øl kalendar til gubben i år :)

❤️Gutt Februar 2014❤️

Takk for tips jenter :)
Han er jo selvfølgelig veldig glad i øl, og det blir nok veldig stas for han om han får det hvis jeg er gravid og ikke kan drikke :D hehe

God fredag til deg også:)
Gjort noe kjekt så langt i dag eller planer for kvelden?:D

Har jobbet og handlet. Kom nettopp hjem :D
Blr ferdig med en salong på to dager da, i samarbeid med sjefen. Så er fornøyd med det :D
Ellers blit det vel å klargjøre litt før graving i morgen tidlig + at jeg skal legge inn noen nye medlemmer for taekwondoen :)

Du da?

Spelar din hockey? Det gjer min og hadde nok blitt glad for hockey utstyr.

❤️Gutt februar 2014❤️
Ikke sånne hockeypucker... Sånne som har kommet som smaker likt som hockeypulver:p han spiller ikke hockey.

♡Jente 05.07.2013♡

♡Jente 05.07.2013♡

Er vel ganske flinke til å skravle begge to ;)
Jeg har ikke sjans til å ta dere igjen ihvertfall :p

• Liker
Reactions: EJ
Ikke sånne hockeypucker... Sånne som har kommet som smaker likt som hockeypulver:p han spiller ikke hockey.

♡Jente 05.07.2013♡

Haha! Kom på det etter eg hadde svart deg :P

❤️Gutt februar 2014❤️

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg leste hockeypulver først jeg...hehe. men da vat jeg ikke helt på jordet :D

Hvordan er hodet i dag?

Titter innom for å ønske dere alle en riktig god helg :D

Minner om at det er Moderator Sølvi som har vakt denne helgen. Kontakt henne om det skulle være noe :)

Back
Topp