Skravletråd :)

God morgen, det ble det ikke her heller
Blir det skravling i dag? Vi skal planlegge kjøkken. Det er ikke så lett når målene ikke er helt som jeg ønsker...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Blir det skravling i dag? Vi skal planlegge kjøkken. Det er ikke så lett når målene ikke er helt som jeg ønsker...

♡Jente 05.07.2013♡
Får se hva jeg orker i kveld, håper på litt skravling men..
Du da?

Ah det er kjedelig altså.

Får se hva jeg orker i kveld, håper på litt skravling men..
Du da?

Ah det er kjedelig altså.
I går måtte vi skrive liste over hvor mye smartpanel, lister, gulv , hvilke vinduer, hvor mye utvendig panel vintrenger siden vi skal ha mindre vindu i stua og sånn vi trenger. Litt av en planlegging. I dag må vi nok få målt kjøkkenet nøye, men vanskelig det også når vi ikke kan rive veggen helt enda. Vi skal hvertfall prøve å få tegnet inn noe.

♡Jente 05.07.2013♡

I går måtte vi skrive liste over hvor mye smartpanel, lister, gulv , hvilke vinduer, hvor mye utvendig panel vintrenger siden vi skal ha mindre vindu i stua og sånn vi trenger. Litt av en planlegging. I dag må vi nok få målt kjøkkenet nøye, men vanskelig det også når vi ikke kan rive veggen helt enda. Vi skal hvertfall prøve å få tegnet inn noe.

♡Jente 05.07.2013♡
Dere har litt dere skal pusse opp skjønner jeg.

Dere har litt dere skal pusse opp skjønner jeg.
Ja, blir stue og kjøkken. Men synes vinduene blir for store i stua. Vil ha vinduskarm som ikke er nesten nede ved gulvet... Og litt halvveis åpen løsning til kjøkkenet slik at vi får bedre utnyttelse av plassen. Tror det kommer til å bli veldig fint, men det er jo sååååå mange detaljer man må huske på.

♡Jente 05.07.2013♡

God morgen alle sammen :-)

Taster fra Appen <3

Goood morgen

Sovet godt?laner for dagen?

Skal prøva å få vaska huset, men er suuuuper trøytt :P Og så skal eg på trening i kveld :)

❤️Gutt Februar 2014❤️

Levert gullet i barnehagen så er det litt jobb fra 11-16.00 hva med dere?:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp