Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin 27 nov, fikk 21 sist så får vel vite endelig den 22 sept da det er UL igjenhåper han kommer før
))) er lei, føler at jg har gått gravid 2 år i strekk hehe
))
Sent from my iPhone using BV Forum
hun blir 4Så gøyhvor gammel blir hun?
hun blir 4Stor jente.. Huff..
Stod i butikken i dag å så på barnetøy. Fant en body str 44 som var den str hun brukte da hun ble født..
Kan ikke fatte at hun var så liten!
Takk som spørTakk!
Hvordan har din dag vært?
Hvordan er det med hode?
Koselig men sikkert utrolig slitsomt, holder med en hehe, syntes det var deilig han runda året o bli ferdig med babytiden bare bleier og pupper haha første åretikke minst lite søvn, men gleder meg masse å di to kommer til og ha så glede av hverandre i fremtiden
Takk som spørHodet er der enda. Sprenger ikke slik som på tirsdag. Full oppdatering i dagboka mi som ligger på januar 2015
nå skal jeg legge meg. Sov godt
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
hahahahaDe vokser fort når de er småhehe
Godt det ikke fortsetter sånn for alltid![]()
Det skjønner jeg godt, gleder meg også mye men når det er så tett hadde det vært godt å kunne slappe av litt før neste kom hehe min har aldri sovet veldig godt alene så jeg har nesten ikke sovet en hel natt uten og våkne på 15 Mnd, men selvfølgelig gleder du deg å det skal du. Mest fantastiske ever
det er jo livet, mistet du netopp? Vært gravid mange ganger?:-( håper det ordner seg og den setter seg snart
hahahahaDu sier noe!
Synes disse 4 åra har gått så fort! Vet ikke hvor de har blitt av!
ja ikke sant.. Håper det kommer en liten spire din vei snart!Gleder meg til å få en selv så jeg skjønner hva du snakker im
Har kun en nevø å referere til. Husker det som i går at han ble født, nå blir han straks 12![]()
god nattGod natt. Sov godt alle sammen![]()