Skravletråd :)

Termin 27 nov, fikk 21 sist så får vel vite endelig den 22 sept da det er UL igjen:-) håper han kommer før:-)))) er lei, føler at jg har gått gravid 2 år i strekk hehe:)))

Sent from my iPhone using BV Forum

Du får ikke vite endelig før han kommer :p hehe.
Hm. .blir som en elefant graviditete da ;)
Håper jeg får en snart jeg og :D

Koselig men sikkert utrolig slitsomt, holder med en hehe, syntes det var deilig han runda året o bli ferdig med babytiden bare bleier og pupper haha første året:) ikke minst lite søvn, men gleder meg masse å di to kommer til og ha så glede av hverandre i fremtiden:-)

Så gøy:) hvor gammel blir hun?
hun blir 4 :D Stor jente.. Huff..
Stod i butikken i dag å så på barnetøy. Fant en body str 44 som var den str hun brukte da hun ble født..
Kan ikke fatte at hun var så liten!

hun blir 4 :D Stor jente.. Huff..
Stod i butikken i dag å så på barnetøy. Fant en body str 44 som var den str hun brukte da hun ble født..
Kan ikke fatte at hun var så liten!

De vokser fort når de er små ;) hehe
Godt det ikke fortsetter sånn for alltid :p

Takk!:)
Hvordan har din dag vært?
Hvordan er det med hode?
Takk som spør:D Hodet er der enda. Sprenger ikke slik som på tirsdag. Full oppdatering i dagboka mi som ligger på januar 2015;) nå skal jeg legge meg. Sov godt

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Koselig men sikkert utrolig slitsomt, holder med en hehe, syntes det var deilig han runda året o bli ferdig med babytiden bare bleier og pupper haha første året:) ikke minst lite søvn, men gleder meg masse å di to kommer til og ha så glede av hverandre i fremtiden:-)

Ååh..jeg gleder meg masse til den babytiden jeg :) men har jo hatt et ønske om barn i mange år nå da ;)

Takk som spør:D Hodet er der enda. Sprenger ikke slik som på tirsdag. Full oppdatering i dagboka mi som ligger på januar 2015;) nå skal jeg legge meg. Sov godt

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Godt det er bedre:)
Sove godt da:)

Det skjønner jeg godt, gleder meg også mye men når det er så tett hadde det vært godt å kunne slappe av litt før neste kom hehe min har aldri sovet veldig godt alene så jeg har nesten ikke sovet en hel natt uten og våkne på 15 Mnd, men selvfølgelig gleder du deg å det skal du. Mest fantastiske ever
:-) det er jo livet, mistet du netopp? Vært gravid mange ganger?:-( håper det ordner seg og den setter seg snart❤️❤️❤️

Det skjønner jeg godt, gleder meg også mye men når det er så tett hadde det vært godt å kunne slappe av litt før neste kom hehe min har aldri sovet veldig godt alene så jeg har nesten ikke sovet en hel natt uten og våkne på 15 Mnd, men selvfølgelig gleder du deg å det skal du. Mest fantastiske ever
:-) det er jo livet, mistet du netopp? Vært gravid mange ganger?:-( håper det ordner seg og den setter seg snart❤️❤️❤️

Skjønner det kan bli slitsomt npr de sover dårlig :( men de er jo nydelige allikevel da;)
Har bare vært aktiv prøver siden mars 2013, og gravid kun den ene gangen. Mistet i begynnelsen av august, så nå håper jeg på å få til en junibaby :D

Et lite tips: lønner seg å sitere innlegg når du svarer. Hvis ikke kan det være vanskelig å få med seg når skravlebøttene setter igang for fullt ;) hihi

hahahaha :P Du sier noe!
Synes disse 4 åra har gått så fort! Vet ikke hvor de har blitt av!

Gleder meg til å få en selv så jeg skjønner hva du snakker im:p
Har kun en nevø å referere til. Husker det som i går at han ble født, nå blir han straks 12 :oops:

Nå legger jeg meg...
Sov godt alle sammeb ;)

Gleder meg til å få en selv så jeg skjønner hva du snakker im:p
Har kun en nevø å referere til. Husker det som i går at han ble født, nå blir han straks 12 :oops:
ja ikke sant.. Håper det kommer en liten spire din vei snart!

God natt forresten :D

Goood natt :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Gooood morgon :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Back
Topp