God morgen til deg ogsågod morgen
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen til deg ogsågod morgen
Sov godt8. Så derfor slenger jeg meg i seng igjen![]()
Blir det skravling i dag? Vi skal planlegge kjøkken. Det er ikke så lett når målene ikke er helt som jeg ønsker...God morgen, det ble det ikke her heller
Får se hva jeg orker i kveld, håper på litt skravling men..Blir det skravling i dag? Vi skal planlegge kjøkken. Det er ikke så lett når målene ikke er helt som jeg ønsker...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
I går måtte vi skrive liste over hvor mye smartpanel, lister, gulv , hvilke vinduer, hvor mye utvendig panel vintrenger siden vi skal ha mindre vindu i stua og sånn vi trenger. Litt av en planlegging. I dag må vi nok få målt kjøkkenet nøye, men vanskelig det også når vi ikke kan rive veggen helt enda. Vi skal hvertfall prøve å få tegnet inn noe.Får se hva jeg orker i kveld, håper på litt skravling men..
Du da?
Ah det er kjedelig altså.
Dere har litt dere skal pusse opp skjønner jeg.I går måtte vi skrive liste over hvor mye smartpanel, lister, gulv , hvilke vinduer, hvor mye utvendig panel vintrenger siden vi skal ha mindre vindu i stua og sånn vi trenger. Litt av en planlegging. I dag må vi nok få målt kjøkkenet nøye, men vanskelig det også når vi ikke kan rive veggen helt enda. Vi skal hvertfall prøve å få tegnet inn noe.
♡Jente 05.07.2013♡
Ja, blir stue og kjøkken. Men synes vinduene blir for store i stua. Vil ha vinduskarm som ikke er nesten nede ved gulvet... Og litt halvveis åpen løsning til kjøkkenet slik at vi får bedre utnyttelse av plassen. Tror det kommer til å bli veldig fint, men det er jo sååååå mange detaljer man må huske på.Dere har litt dere skal pusse opp skjønner jeg.
Goood morgen
Sovet godt?laner for dagen?
Håper du har hatt en fin nattNå legger jeg meg...
Sov godt alle sammeb![]()
Håper natten ble finGOD NATT!!!!!!
Og god helgGOOOD FREDAG![]()
God morgenGooood morgon![]()
Gutt februar 2014
![]()
God morgenGod morgen. Det ble virkelig ikke mye skravling på meg i går...
♡Jente 05.07.2013♡
Kos deg på jobbPå tide med en siste innspurt på jobb før helgen kaller
Kos dere masse i dag![]()
God morgengod morgen
Hørtes fristende ut8. Så derfor slenger jeg meg i seng igjen![]()