Ja det kan de..Heldigvis!!! Ikke at samtalen ikke var så hyggelig, men for at du ikke har fått besøk. Foreldre kan virkelig være to much!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan de..Heldigvis!!! Ikke at samtalen ikke var så hyggelig, men for at du ikke har fått besøk. Foreldre kan virkelig være to much!
♡Jente 05.07.2013♡
Har bare snakket med pappa på telefonen..
Jeg har altfor vondt i hodet. Vi har babysvømming på onsdager. Kos deg masse etterpå
♡Jente 05.07.2013♡
Har hatt en fin dagHåper du også har hatt det
Kos dere på babysvømming
Sent from my iPhone using BV Forum
Tok en paracet i sta. Har ikke blitt bedre. Skal legge meg straks. Vil ikke ta fler piller siden jeg er gravid.Huff da! Hodepine er ikke noe særlig...Tatt noe for det da?
Er det bedre nå?
Babysvømming er stor stasKoste oss masse vi
![]()
Kos deg på babysvømming
TuMmY LoVe
Tok en paracet i sta. Har ikke blitt bedre. Skal legge meg straks. Vil ikke ta fler piller siden jeg er gravid.
♡Jente 05.07.2013♡
Det er vanskelig å lære gamle bikkjer å sitte, vet du. Som hulerboermannen prøver å lære meg, det er lettere for oss og finne en måte å takle disse folka på enn å forandre dem. Men, fy hvor vanskelig det er når det først blåser...Ja det kan de..
Hatt en flott dag
Kos dere på svømming!
Nei, har egentlig ikke det, men i dag har det virkelig vært ille. Sånn at jeg har hatt lyst til å kaste opp. Hadde også lyst til å gråte, men turte ikke for da følte jeg at det kom til å bli vondere pga presset i hodet...Nei, ser den. Det ville ikke jeg ha gjort heller...Håpe søvn hjelper da. Du har en del vondt i hode kanskje?
Har migrene selv så...
Har vært på babysvømming her i dag ogsåSå flottHva har du/dere gjort på?
Vi var på en koselig tur i skogen i formiddag, er innom en liten gård på veien hvor vi hilser på noen griser og høner![]()
Babysvømming var kjempe kjekt. Han er som en fisk i vannet.
Er trøtt i dag, ellers greit. Nettopp vært en tur hos bestemor
Babysvømming høres kos ut![]()
Tok en paracet i sta. Har ikke blitt bedre. Skal legge meg straks. Vil ikke ta fler piller siden jeg er gravid.
♡Jente 05.07.2013♡
Tusen takk. Tar imot med begge hender!Sender litt energi til deg og håper det er borte når du våkner i morgen![]()
Huff da, det hørtes ikke bra utNei, har egentlig ikke det, men i dag har det virkelig vært ille. Sånn at jeg har hatt lyst til å kaste opp. Hadde også lyst til å gråte, men turte ikke for da følte jeg at det kom til å bli vondere pga presset i hodet...
♡Jente 05.07.2013♡
Tusen takk. Føler at dere driver å presser meg i seng nå. Jeg får ta et hint og komme meg på badet.Huff da, det hørtes ikke bra ut
Håper du føler deg bedre igjen i morgen
Nei, har egentlig ikke det, men i dag har det virkelig vært ille. Sånn at jeg har hatt lyst til å kaste opp. Hadde også lyst til å gråte, men turte ikke for da følte jeg at det kom til å bli vondere pga presset i hodet...
♡Jente 05.07.2013♡
Fortsatt trøtt?![]()
Besøk hos bestemor var vel kjekt?
Vi stortrives på babysvømming![]()
Har vært på babysvømming her i dag ogsåstor stas for både store og små det
Tusen takk...Ja, det er sant det der med gråt. Iallefall om man gråter mye...
God bedring iallefall![]()