Skravletråd :)

Heldigvis!!! Ikke at samtalen ikke var så hyggelig, men for at du ikke har fått besøk. Foreldre kan virkelig være to much!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja det kan de..

Jeg har altfor vondt i hodet. Vi har babysvømming på onsdager. Kos deg masse etterpå:D

♡Jente 05.07.2013♡

Huff da! Hodepine er ikke noe særlig...Tatt noe for det da?
Er det bedre nå?

Babysvømming er stor stas:D Koste oss masse vi:)

Har hatt en fin dag:) Håper du også har hatt det:)
Kos dere på babysvømming :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flott;) Hva har du/dere gjort på?
Vi var på en koselig tur i skogen i formiddag, er innom en liten gård på veien hvor vi hilser på noen griser og høner:D
Babysvømming var kjempe kjekt. Han er som en fisk i vannet.

Huff da! Hodepine er ikke noe særlig...Tatt noe for det da?
Er det bedre nå?

Babysvømming er stor stas:D Koste oss masse vi:)
Tok en paracet i sta. Har ikke blitt bedre. Skal legge meg straks. Vil ikke ta fler piller siden jeg er gravid.

♡Jente 05.07.2013♡

Tok en paracet i sta. Har ikke blitt bedre. Skal legge meg straks. Vil ikke ta fler piller siden jeg er gravid.

♡Jente 05.07.2013♡

Nei, ser den. Det ville ikke jeg ha gjort heller...Håpe søvn hjelper da. Du har en del vondt i hode kanskje?
Har migrene selv så...

Ja det kan de..
Det er vanskelig å lære gamle bikkjer å sitte, vet du. Som hulerboermannen prøver å lære meg, det er lettere for oss og finne en måte å takle disse folka på enn å forandre dem. Men, fy hvor vanskelig det er når det først blåser...

♡Jente 05.07.2013♡

Nei, ser den. Det ville ikke jeg ha gjort heller...Håpe søvn hjelper da. Du har en del vondt i hode kanskje?
Har migrene selv så...
Nei, har egentlig ikke det, men i dag har det virkelig vært ille. Sånn at jeg har hatt lyst til å kaste opp. Hadde også lyst til å gråte, men turte ikke for da følte jeg at det kom til å bli vondere pga presset i hodet...

♡Jente 05.07.2013♡

Så flott;) Hva har du/dere gjort på?
Vi var på en koselig tur i skogen i formiddag, er innom en liten gård på veien hvor vi hilser på noen griser og høner:D
Babysvømming var kjempe kjekt. Han er som en fisk i vannet.
Har vært på babysvømming her i dag også:) stor stas for både store og små det;)

♡Jente 05.07.2013♡

Sender litt energi til deg og håper det er borte når du våkner i morgen ;)

Nei, har egentlig ikke det, men i dag har det virkelig vært ille. Sånn at jeg har hatt lyst til å kaste opp. Hadde også lyst til å gråte, men turte ikke for da følte jeg at det kom til å bli vondere pga presset i hodet...

♡Jente 05.07.2013♡
Huff da, det hørtes ikke bra ut:(
Håper du føler deg bedre igjen i morgen:)

Huff da, det hørtes ikke bra ut:(
Håper du føler deg bedre igjen i morgen:)

Tusen takk. Føler at dere driver å presser meg i seng nå. Jeg får ta et hint og komme meg på badet.

♡Jente 05.07.2013♡

♡Jente 05.07.2013♡

Ja, det er sant det der med gråt. Iallefall om man gråter mye...

God bedring iallefall:)

Fortsatt trøtt?;)
Besøk hos bestemor var vel kjekt?

Vi stortrives på babysvømming:D

Supertrøtt, så nå blir det straks senga :D
Koselig å se bestemor ja, også hadde ho en minijobb til meg i tillegg...hehe.

Så bra babysvømminga var stas :)

Driver med nå da?

Back
Topp