Skravletråd :)

Pleier stort sett å lage selv:)
Ikke spesielt glad i poser :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke jeg heller, men er en nødløsning. Og jeg bruker så lang tid fra bunn av. Hvordan lager du sausen?

Det skal jeg love deg! Ikke bare bare. Nå kommer snart 1 åringen hjem, fikk konstatert bekkenløsning i går og lavt blodtrykk. Kjenner at det tar på! Men, nå kan det bare bli bedre:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja, da får du virkelig kjørt deg:rolleyes:
Håper du har folk rundt deg som kan hjelpe til?!

Ikke jeg heller, men er en nødløsning. Og jeg bruker så lang tid fra bunn av. Hvordan lager du sausen?
Pleier ikke være så avansert når det skal gå raskt i hverdagen. Bruker mye kokosmelk og hakket tomat. Så bruker jeg litt forskjellig krydder:) synes det blir godt:)

Hva slags serier ser du?

Nå er jeg midt i supernatural :)
Ser egentlig på det meste som ikke er ren såpe...hehe.
Orange is the new black og sånne type serier :)

Syns jeg var flink jeg :D haha
Men i kveld dropper jeg trening og blir hjemme og slapper av ;)
Du skal i kveld da ?
Deilig å slappe av litt:D
Jeg har akkurat kommet hjem fra markedsdag på skolen....lagt eldstemann og dumpet i sofaen:p
Vasker klær og spiser banan:p

Det ble soyaboller med ovnsstekte poteter, grønnsaker og peppersaus istedet :)

Sikkert godt det og ;)
Er det sånn "kjøttboller"? Hehe

Bryr meg ikke så mye om hva som er i pølsene så lenge de smaker godt jeg ;)

Pleier ikke være så avansert når det skal gå raskt i hverdagen. Bruker mye kokosmelk og hakket tomat. Så bruker jeg litt forskjellig krydder:) synes det blir godt:)

Kanskje jeg skal teste ut det og :) har ikke noe erfaring med kokosmelk, men er åpen for å prøve :D

Lager hvit saus først da, med h melk. Så koker jeg ferdig makaronien. Lar den hvite sausen kjøle seg ned før jeg har oppi ett par egg og rører rundt. Har da skjært opp en del pølsebiter. Går lett en sånn pakke med ti oppi.
Rører makaronien inn først også pølsebitene etterpå.
Jeg er vant med smuler oppå toppen, men mannen liker best med ost på toppen.

Gratineres i nærmere en time på 200 grader. Har da potet, gulrot og smelta smør i tillegg :)
Takk for oppskrift:D
Hørtes nydelig ut!

Noen her som har en god oppskrift på brownies? :)

Ikke veldig glad i 1-2-3 kaker, men den er faktisk god!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Nei, er nok ikke så mye av det hos oss desverre:p

Får titte litt rundt omkring. Mulig jeg brått tar noe helt annet mens jeg prøver å starte eget. Med mindre jeg blir fort gravid igjen da... :)

Kanskje jeg skal teste ut det og :) har ikke noe erfaring med kokosmelk, men er åpen for å prøve :D
Ja, det burde du virkelig prøve deg på:)

Back
Topp