Skravletråd :)

Nå tror jeg at jeg skal ta meg en formiddagslur. Fortsatt vondt i hodet.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Nå tror jeg at jeg skal ta meg en formiddagslur. Fortsatt vondt i hodet.

♡Jente 05.07.2013♡

Hodevondt er ikke noe å spøke med!
Lukk øynene og sov godt ;)

Ikke hvis egget ikke slapp med en gang... Fra LH er helt på topp, kan det gå 0-48 timer før egget slipper og hvis du ikke temper, så vet du ikke når det slapp...

♡Jente 05.07.2013♡
blææææ... Men uansett om det hadde hvert 48 timer SÅ hadde jeg hvert 12 DPO i dag.. burde ikke en evnt test hvert positiv?

skjønner deg godt.. lurte selv på om jeg skulle ta meg en lur.. Er så sliten i dag.
Innimellom godt med en powernap da. Selv føler jeg meg noe ødelagt av de. Føler jeg burde sovet rundt når jeg begynner på de små lurene. En time er sjelden nok :p

Vet ikke helt ennå.... Med en sååå blendahvit test tror jeg ikke jeg gidder før i morgen--
:P

Hahaha :D
Kanskje lurt å vente til torsdag? Bare for å være sikker :p

Innimellom godt med en powernap da. Selv føler jeg meg noe ødelagt av de. Føler jeg burde sovet rundt når jeg begynner på de små lurene. En time er sjelden nok :p
hehehe Jeg trenger det noen ganger. Bare for å lade opp litt :P

Dårlig dag på jobb igjen... har ikke nok stoff nå da selvfølgelig :/
Noen som vet om noen bra jobber til meg? Begynner å bli ganske lei her... hehe

Dårlig dag på jobb igjen... har ikke nok stoff nå da selvfølgelig :/
Noen som vet om noen bra jobber til meg? Begynner å bli ganske lei her... hehe
Veldig med problemer dere skulle ha... :( Vet ikke om noe dessverre. Håper det ordner seg! Klem :hug003

Veldig med problemer dere skulle ha... :( Vet ikke om noe dessverre. Håper det ordner seg! Klem :hug003

Sånn går det når man regner på slump og er humørsyk...haha :D (jeg får ikke lov å regne ut hvor mye vi skal ha) trodde det var oss jenter som var kjent for sånt jeg, men det er nok bare en myte ;)

Takk, den klemmen trengtes :)

Back
Topp