Jobb som hva? Og hvor?Dårlig dag på jobb igjen... har ikke nok stoff nå da selvfølgelig :/
Noen som vet om noen bra jobber til meg? Begynner å bli ganske lei her... hehe
Lillegull 070414
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb som hva? Og hvor?Dårlig dag på jobb igjen... har ikke nok stoff nå da selvfølgelig :/
Noen som vet om noen bra jobber til meg? Begynner å bli ganske lei her... hehe
åååååååå.....Det er sant... hehe.
Får ligge og sove et par dager![]()
Herlig gave til ei lita prinsesse
Sent from my iPhone using BV Forum
ÅkeiTutdelafrut: helst møbeltapetserer, møbelsnekker eller et eller annet innen interiørdesign/arkitektur.
Noe i den duren i Østfold...
![]()
Åkeikan holde ører åpne
![]()
![]()
Lillegull 070414![]()
Ikke nødvendigvis. Vanker ikke du på FS? Det er jo fler der inne som ikke har fått positiv før ikm og fler jeg husker fortalte at de ikke hadde fått positiv før en uke etter ikm... Så lenge tr holder seg unna, så er det håp.blææææ... Men uansett om det hadde hvert 48 timer SÅ hadde jeg hvert 12 DPO i dag.. burde ikke en evnt test hvert positiv?
Venninnen min testet ikke positivt på urin for flere uker etter..Ikke nødvendigvis. Vanker ikke du på FS? Det er jo fler der inne som ikke har fått positiv før ikm og fler jeg husker fortalte at de ikke hadde fått positiv før en uke etter ikm... Så lenge tr holder seg unna, så er det håp.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Det er lett å sammenligne med tidligere graviditeter... Men de kan være så forskjellige. Krysser fingrene for degVenninnen min testet ikke positivt på urin for flere uker etter..
Er bare hodet mitt som tverrer.. Førte graviditet hadde jeg 2 blodrøde streker kl 20:00 2 dager over IKM
Andre gangen var den klar positiv dagen før IKM.
Har lit dårlig erfaring med å være gravidså jeg er sikkert litt hypokonder å tror at noe er galt med en gang
![]()
Ha en fin dag du også.Henger ikke med på skrabletråden jeg lenger
Håper alle har en fin dag
Sent from my iPhone using BV Forum
takk takk.. så langt ingen TRDet er lett å sammenligne med tidligere graviditeter... Men de kan være så forskjellige. Krysser fingrene for deg
♡Jente 05.07.2013♡
Det er jo supert!!takk takk.. så langt ingen TR![]()
I know! For hver time som går smiler jegDet er jo supert!!
♡Jente 05.07.2013♡
Like greit! Skuffet blir man jo uansett når man får besøk man ikke vil ha.I know! For hver time som går smiler jeg![]()
Jeg har altfor vondt i hodet. Vi har babysvømming på onsdager. Kos deg masse etterpåGod dag!![]()
Hatt en fin dag så langt?
Her har vi vært på tur, og skal på babysvømming om et par timer![]()
Takk for detHa en fin dag du også.
♡Jente 05.07.2013♡
Har hatt en fin dagGod dag!![]()
Hatt en fin dag så langt?
Her har vi vært på tur, og skal på babysvømming om et par timer![]()
NettoppLike greit! Skuffet blir man jo uansett når man får besøk man ikke vil ha.
♡Jente 05.07.2013♡