Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Sovet godt?
Nå tror jeg at jeg skal ta meg en formiddagslur. Fortsatt vondt i hodet.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
blææææ... Men uansett om det hadde hvert 48 timer SÅ hadde jeg hvert 12 DPO i dag.. burde ikke en evnt test hvert positiv?Ikke hvis egget ikke slapp med en gang... Fra LH er helt på topp, kan det gå 0-48 timer før egget slipper og hvis du ikke temper, så vet du ikke når det slapp...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Vet ikke helt ennå.... Med en sååå blendahvit test tror jeg ikke jeg gidder før i morgen--Bra du fikke sove igjen da
Skal vente med deg jeghehe
når er neste test planlagt? Hehe
hahaha kjiptTakktakk. Sov kjempegodt. Frem til sjefen vekka meg hvertfall![]()
Typisk min flaks dethahaha kjipt![]()
skjønner deg godt.. lurte selv på om jeg skulle ta meg en lur.. Er så sliten i dag.Typisk min flaks detMen tror jeg skulle klart å sovne igjen nå også.. Men da sliter jeg gjerne i kveld igjen...
![]()
Smakte himmelsk!Hørtes godt ut. Tror jeg må få kjøpt noe frukt snart...hehe![]()
Innimellom godt med en powernap da. Selv føler jeg meg noe ødelagt av de. Føler jeg burde sovet rundt når jeg begynner på de små lurene. En time er sjelden nokskjønner deg godt.. lurte selv på om jeg skulle ta meg en lur.. Er så sliten i dag.
Vet ikke helt ennå.... Med en sååå blendahvit test tror jeg ikke jeg gidder før i morgen--
![]()
hehehe Jeg trenger det noen ganger. Bare for å lade opp littInnimellom godt med en powernap da. Selv føler jeg meg noe ødelagt av de. Føler jeg burde sovet rundt når jeg begynner på de små lurene. En time er sjelden nok![]()
jammen!!!! det er så LENGE tilHahaha
Kanskje lurt å vente til torsdag? Bare for å være sikker![]()
Veldig med problemer dere skulle ha...Dårlig dag på jobb igjen... har ikke nok stoff nå da selvfølgelig :/
Noen som vet om noen bra jobber til meg? Begynner å bli ganske lei her... hehe

Huff.. hva slags jobb ønsker du deg da?Dårlig dag på jobb igjen... har ikke nok stoff nå da selvfølgelig :/
Noen som vet om noen bra jobber til meg? Begynner å bli ganske lei her... hehe
Veldig med problemer dere skulle ha...Vet ikke om noe dessverre. Håper det ordner seg! Klem
![]()
jammen!!!! det er så LENGE til![]()