Skravletråd :)

Lagt meg igjen. Bare gjort alt klart til eldste skal gå til skolen. Har vært en lang natt. I foreninga fikk jeg nok i meg noe jeg ikke tålte. (Er allergisk mot en del) Så det resulterte i noen jævlige magesmerter og mye doturer utenom. Så sliten kjenner jeg nå. Så får sove ut litt til. Gjerne mer fredelig fra nå da :) Ha en fin dag :)
Ikke godt! god bedring!

Æsj! Sikker på at ikm var i går? Pleier lutealfasen din å være stabil?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Den har alltid hvert stabil. sånn nesten stille klokka etter den :S
Kommer alltid til tiden, helst mellom 11 og 16

Den har alltid hvert stabil. sånn nesten stille klokka etter den :S
Kommer alltid til tiden, helst mellom 11 og 16
Da gjenstår det å se om den kommer da. Jeg fikk alltid tr på morgenen. Eller så kan man håpe på sen hcg stigning? Testet du etter el? Temper du?

♡Jente 05.07.2013♡

Da gjenstår det å se om den kommer da. Jeg fikk alltid tr på morgenen. Eller så kan man håpe på sen hcg stigning? Testet du etter el? Temper du?

♡Jente 05.07.2013♡
Hadde positiv EL test 2 dager på rar. den dagen EL var forvendtet og dagen etter.
Hadde verking i korsrygg og lår, hvert småkvalm i 3 dager og "blobling" i magen i går.. i dag så langt ingenting annet enn bobling.
Blir tussete i huet!

Lagt meg igjen. Bare gjort alt klart til eldste skal gå til skolen. Har vært en lang natt. I foreninga fikk jeg nok i meg noe jeg ikke tålte. (Er allergisk mot en del) Så det resulterte i noen jævlige magesmerter og mye doturer utenom. Så sliten kjenner jeg nå. Så får sove ut litt til. Gjerne mer fredelig fra nå da :) Ha en fin dag :)
Uff så kjedelig, god bedring

God morgen ja :D
Fikk du sove bedre i natt?
Kan jo fortsatt være et lite håp. Er jo fortsatt tidlig ;)
våknet kl 2 i natt igjen.. Lå våken til kl 3. MEn da fikk jeg endelig sove igjen. Å sov til kl halv 7.
Så nå er jeg i gang med å vente igjen :P

Hadde positiv EL test 2 dager på rar. den dagen EL var forvendtet og dagen etter.
Hadde verking i korsrygg og lår, hvert småkvalm i 3 dager og "blobling" i magen i går.. i dag så langt ingenting annet enn bobling.
Blir tussete i huet!
Men da var jo ikke el når du trodde, for da ville den ikke vært positiv dagen etter også. Og fra positiv el test til egget faktisk slipper kan være alt fra 0-48 timer... Altså er jo egentlig ikm tidligst i dag eller i løpet av de neste to dagene. Positiv test er fra da LH er på topp, så siste positive test før den blir negativ igjen.

♡Jente 05.07.2013♡

Men da var jo ikke el når du trodde, for da ville den ikke vært positiv dagen etter også. Og fra positiv el test til egget faktisk slipper kan være alt fra 0-48 timer... Altså er jo egentlig ikm tidligst i dag eller i løpet av de neste to dagene. Positiv test er fra da LH er på topp, så siste positive test før den blir negativ igjen.

♡Jente 05.07.2013♡
jo men da senest skal jo TR komme i dag så det er det jeg venter på :P

NEI.. nå må jeg bevege meg.. Må få opp mann og barn som skal i bhg og på jobb... :D

jo men da senest skal jo TR komme i dag så det er det jeg venter på :P
Ikke hvis egget ikke slapp med en gang... Fra LH er helt på topp, kan det gå 0-48 timer før egget slipper og hvis du ikke temper, så vet du ikke når det slapp...

♡Jente 05.07.2013♡

våknet kl 2 i natt igjen.. Lå våken til kl 3. MEn da fikk jeg endelig sove igjen. Å sov til kl halv 7.
Så nå er jeg i gang med å vente igjen :P

Bra du fikke sove igjen da :)
Skal vente med deg jeg ;) hehe
når er neste test planlagt? Hehe

Back
Topp