Skravletråd :)

Hehe, tusen takk:D men du, du sniker! Du er plutselig på 3. plass!! Hvordan får du til så mange innlegg på en kveld? Har du noen triks? Du ligger alltid enten på første eller meeeeefet høyt på lista! Hva er hemmeligheten?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Hehe...hemmeligheten er et aktivt terminforum:P
Og forumavhengighet:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Takktakk, det er kanskje ikke den anbefalte syselen når man er gravid?

♡Jente 05.07.2013♡

Det er det vel ikke nei...men etter at nurket er på utsiden, er det ikke noe problem ;)

Håper du har sovet godt:D

Ble litt for sent, men ellers alt bra. Har klart å komme meg til jobb ihvertfall :)

God morgen! Håper alle har sovet godt, og at dere er klare for en ny dag :D

Hehe...hemmeligheten er et aktivt terminforum:P
Og forumavhengighet:P

Jaja, føler jo noen ganger at jeg sitter her hele dagen og skriver, likevel får jeg langt ifra mengden med innlegg som du gjør. Hvordan har du tid?

♡Jente 05.07.2013♡

Håper du har hatt en fin natt:D

Våknet flere ganger med vondt i hodet. Når er ungen og hulerboermannen ute av hus, tid for å ta ting i mitt tempo.

♡Jente 05.07.2013♡

Ble litt for sent, men ellers alt bra. Har klart å komme meg til jobb ihvertfall :)
Føler også at det ble litt sent her. Heldigvis har jeg mulighet til å slappe av litt i dag også.

♡Jente 05.07.2013♡

Lagt meg igjen. Bare gjort alt klart til eldste skal gå til skolen. Har vært en lang natt. I foreninga fikk jeg nok i meg noe jeg ikke tålte. (Er allergisk mot en del) Så det resulterte i noen jævlige magesmerter og mye doturer utenom. Så sliten kjenner jeg nå. Så får sove ut litt til. Gjerne mer fredelig fra nå da :) Ha en fin dag :)

Lagt meg igjen. Bare gjort alt klart til eldste skal gå til skolen. Har vært en lang natt. I foreninga fikk jeg nok i meg noe jeg ikke tålte. (Er allergisk mot en del) Så det resulterte i noen jævlige magesmerter og mye doturer utenom. Så sliten kjenner jeg nå. Så får sove ut litt til. Gjerne mer fredelig fra nå da :) Ha en fin dag :)
Huff da, håper det går fort over og at du får slappet av godt.

♡Jente 05.07.2013♡

Føler også at det ble litt sent her. Heldigvis har jeg mulighet til å slappe av litt i dag også.

♡Jente 05.07.2013♡

Heldig du ;)
Jeg får ta det i kveld:D Blir ikke noe trening i dag..

Håoer det går fort over og at du får sove godt :)

Back
Topp