Håper det er spennende seminar, kos degGod morgen
Idag skal jeg på seminar!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er spennende seminar, kos degGod morgen
Idag skal jeg på seminar!
Vært hos frisør og i neglstudio
Vis vedlegget 75642
Det e tacolefse med phiadelphia light ost, ruccola salat og spekeskinke. Så ruller man den bare sammen
Sent from my iPhone using BV Forum
Ønsker alle en super dag
Wææææ, i går kveld måtte jeg ta steget med å gi lillegutt 210 ml mme. Han er nå 7+3 uker, og føler han spiser som en voksen mannDet verste er at han ikke sovner med en gang nå heller, tidligere var han helt slått ut etter en flaske med melk. Han blir nå god og mett da.
Har snakket med hs om mengden med mat han spiser siden det er utenfor skalaen som står på pakken, men siden han absolutt ikke er stor er de ikke bekymret. Må si jeg lurer på hvor dette skal ende, siden han er så liten enda og spiser så mye. Ser her inne at babyer som er mange mnd. eldre spiser mindre.
Det viktigste er jo at han er mett, vokser, er blid og fornøyd, og dette er han virkelig.
Flere som har små som spiser MYE?
God morgen, enn så lengeSnart sende eldste på skolen og da går jeg i senga og sover litt til
![]()
Her har dagen startet tregt. Hvert på legevakta i natt så vi er litt slitene og trøtte
Åh, hvorfor legevakten?:/
Taster fra Appen <3
Haha jooooGod morgen. Ikke nok søvn i natt?
Haha jooooMen det er så godt å sove litt til når jeg kan
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Uff, sånne dager er slitsomme!! Prøv deg en tur ut i frisk luft? Kaffe? Ta 20 froskespretthopp? Lag en frisk smoothie? 5 min tøying og strekking?Jeg er så trøtt i dag.. Har mest lyst til å sove :S Men kan jo ikke sovne fra Vesla![]()
satt ute på trappa en stund i stad med kaffe koppen. men sola gjorde meg bare med "lat"Uff, sånne dager er slitsomme!! Prøv deg en tur ut i frisk luft? Kaffe? Ta 20 froskespretthopp? Lag en frisk smoothie? 5 min tøying og strekking?
Håper forresten dere finner en "lettvint" måte å behandle/holde i sjakk tilstanden til den lille. Legevakt og akutte tilstander er ikke moro...
satt ute på trappa en stund i stad med kaffe koppen. men sola gjorde meg bare med "lat"![]()
Gikk å satte meg på sofaen for å slappe av litt å her ble jeg.
Sitter å stirrer på kjøkkenet jeg skulle ha ryddaVesla er ikke noe bedre.
Hun sitter i andre enden og ser på Frode Klodehode.
Vi er like slitene begge to.
Håper vi finner en løsning snart jeg også. Hu er ikke i form gitt![]()
tenkte jeg skulle ta en dusj etterpå.. akkurat nå psyker jeg meg opp til å flytte meg ut av sofaenHøres ikke noe særlig ut.har du prøvd med en dose kaldt vann i ansiktet?
Kjedelig at hun skal være i så dårlig form da. Håper dere får til noe snart![]()
tenkte jeg skulle ta en dusj etterpå.. akkurat nå psyker jeg meg opp til å flytte meg ut av sofaen![]()
hahaha det er den best forklaringen everKjenner til den på tunge dager
Noen ganger skulle en tro noen har hatt en bøtte med superlim der![]()
God natt, håper du får sove
Sov godt da. Håper du våkner uthvilt![]()
God natt og sov godt