Skravletråd :)

Wææææ, i går kveld måtte jeg ta steget med å gi lillegutt 210 ml mme. Han er nå 7+3 uker, og føler han spiser som en voksen mann :eek: Det verste er at han ikke sovner med en gang nå heller, tidligere var han helt slått ut etter en flaske med melk. Han blir nå god og mett da. :) Har snakket med hs om mengden med mat han spiser siden det er utenfor skalaen som står på pakken, men siden han absolutt ikke er stor er de ikke bekymret. Må si jeg lurer på hvor dette skal ende, siden han er så liten enda og spiser så mye. Ser her inne at babyer som er mange mnd. eldre spiser mindre.
Det viktigste er jo at han er mett, vokser, er blid og fornøyd, og dette er han virkelig. :Heartred

Flere som har små som spiser MYE?

Jeg tenker at det er helt normalt, og er akkurat det samme for nyfødte til ei venninne. Får aldri nok. Han er også liten:)

Her har vi motsatt, en finspist fyr:P

Her har dagen startet tregt. Hvert på legevakta i natt så vi er litt slitene og trøtte

Taster fra Appen <3

Jeg er så trøtt i dag.. Har mest lyst til å sove :S Men kan jo ikke sovne fra Vesla :p

Jeg er så trøtt i dag.. Har mest lyst til å sove :S Men kan jo ikke sovne fra Vesla :p
Uff, sånne dager er slitsomme!! Prøv deg en tur ut i frisk luft? Kaffe? Ta 20 froskespretthopp? Lag en frisk smoothie? 5 min tøying og strekking?

Håper forresten dere finner en "lettvint" måte å behandle/holde i sjakk tilstanden til den lille. Legevakt og akutte tilstander er ikke moro... :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, sånne dager er slitsomme!! Prøv deg en tur ut i frisk luft? Kaffe? Ta 20 froskespretthopp? Lag en frisk smoothie? 5 min tøying og strekking?

Håper forresten dere finner en "lettvint" måte å behandle/holde i sjakk tilstanden til den lille. Legevakt og akutte tilstander er ikke moro... :(

Sent from my iPhone using BV Forum
satt ute på trappa en stund i stad med kaffe koppen. men sola gjorde meg bare med "lat" :P
Gikk å satte meg på sofaen for å slappe av litt å her ble jeg.
Sitter å stirrer på kjøkkenet jeg skulle ha rydda :P Vesla er ikke noe bedre.
Hun sitter i andre enden og ser på Frode Klodehode. :P

Vi er like slitene begge to.

Håper vi finner en løsning snart jeg også. Hu er ikke i form gitt :(

satt ute på trappa en stund i stad med kaffe koppen. men sola gjorde meg bare med "lat" :P
Gikk å satte meg på sofaen for å slappe av litt å her ble jeg.
Sitter å stirrer på kjøkkenet jeg skulle ha rydda :P Vesla er ikke noe bedre.
Hun sitter i andre enden og ser på Frode Klodehode. :P

Vi er like slitene begge to.

Håper vi finner en løsning snart jeg også. Hu er ikke i form gitt :(

Høres ikke noe særlig ut.har du prøvd med en dose kaldt vann i ansiktet? ;)

Kjedelig at hun skal være i så dårlig form da. Håper dere får til noe snart ;)

Høres ikke noe særlig ut.har du prøvd med en dose kaldt vann i ansiktet? ;)

Kjedelig at hun skal være i så dårlig form da. Håper dere får til noe snart ;)
tenkte jeg skulle ta en dusj etterpå.. akkurat nå psyker jeg meg opp til å flytte meg ut av sofaen :P

tenkte jeg skulle ta en dusj etterpå.. akkurat nå psyker jeg meg opp til å flytte meg ut av sofaen :P

Kjenner til den på tunge dager ;)
Noen ganger skulle en tro noen har hatt en bøtte med superlim der :p

For en fantastisk natt frøkna sov hele natta å spist en halvbrødskive å vært super fornøyd i hele dag :D å så deilig dager hvor man er fullt uthvilt å får gjort litt i huset :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp