Skravletråd :)

Nå er det natta for meg. Opp kl 6 i morra og. Sov godt alle sammen ;)

God morgen, enn så lenge :P Snart sende eldste på skolen og da går jeg i senga og sover litt til :P

God morgen.

Hva har dere for slags planer i dag?

God morgen til deg og ;)
I dag skal jeg trekke om et par rokokkostoler på jobb, og så skal jeg være instruktør i kveld på selvforsvarskurs :) litt skummelt :/

Hva med deg?

God morgen til deg og ;)
I dag skal jeg trekke om et par rokokkostoler på jobb, og så skal jeg være instruktør i kveld på selvforsvarskurs :) litt skummelt :/

Hva med deg?
Det går nok helt sikkert fint:)
Lege med poden å så skal jeg på jobb etter det

Wææææ, i går kveld måtte jeg ta steget med å gi lillegutt 210 ml mme. Han er nå 7+3 uker, og føler han spiser som en voksen mann :eek: Det verste er at han ikke sovner med en gang nå heller, tidligere var han helt slått ut etter en flaske med melk. Han blir nå god og mett da. :) Har snakket med hs om mengden med mat han spiser siden det er utenfor skalaen som står på pakken, men siden han absolutt ikke er stor er de ikke bekymret. Må si jeg lurer på hvor dette skal ende, siden han er så liten enda og spiser så mye. Ser her inne at babyer som er mange mnd. eldre spiser mindre.
Det viktigste er jo at han er mett, vokser, er blid og fornøyd, og dette er han virkelig. :Heartred

Flere som har små som spiser MYE?

Det går nok helt sikkert fint:)
Lege med poden å så skal jeg på jobb etter det

Håper det. Heldigvis ikke jeg som skal ha hovedansvaret :)
Hva jobber du med?

Ønsker alle en super dag:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp