Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neh... Vært på jobb i dag og er nå helt utslittVåkna før kl var 6 idag, har vært på jobb, er gravid og har en liten duracellgutt på 3 år som er full av energi i tillegg... så nå er ho mor sliten og trøtt
![]()
Minsta var i selskap. Jeg måtte fint sitte der også. Hu syns det hele var skummelt. Tross for hu kjenner alle fra bhg. Menmen. Tror hu kosa seg tross for hu var veldig sjenert og helst ville sitte på meg.
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Nei ikke for hu. Hu blir litt sjenert. Men de hadde laga hindeløype og da slo hu seg løsIkke bare bare når det er i en annen setting en vanlig ?
Nei ikke for hu. Hu blir litt sjenert. Men de hadde laga hindeløype og da slo hu seg løsDen var stas
Kjenner til detMinsta var i selskap. Jeg måtte fint sitte der også. Hu syns det hele var skummelt. Tross for hu kjenner alle fra bhg. Menmen. Tror hu kosa seg tross for hu var veldig sjenert og helst ville sitte på meg.
Ja det var det. Først måtte de balansere over en stokk. Så gjennom en tunnel. Også slalom mellom pinner og til slutt kaste ball oppi ei korg. Så fikk de en liten pose med smarties og såpebobler. Så først da var det hekt greit å leke med de andre. Kjekkest å blåse boblene da med deOoh...det høres kjempegøy ut!![]()
Hihi ja. Er ikke vant med det helt må jeg innrømme. Hu eldste er ekstremt utadvendt og løper avgårde med de flesteKjenner til det
Først nå går 6 åringen alene i bursdag
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja det var det. Først måtte de balansere over en stokk. Så gjennom en tunnel. Også slalom mellom pinner og til slutt kaste ball oppi ei korg. Så fikk de en liten pose med smarties og såpebobler. Så først da var det hekt greit å leke med de andre. Kjekkest å blåse boblene da med de![]()
Har akkurat brettet litt klær. Nå skal jeg slappe av i sofaenGod kveld
Hva gjør dere i kveld da damer?
Prøve å få lagt deg tidlig i kveld da![]()
God natt, håper du får soveJuppjupp, nuh tar jeg kvelden![]()
Juppjupp, nuh tar jeg kvelden![]()
God kveld
Hva gjør dere i kveld da damer?
Bretta klær skulle jeg også gjort, men det erå shimla kjedelig. Jeg har rydda litt,.Har akkurat brettet litt klær. Nå skal jeg slappe av i sofaenenn du?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde jeg hatt han som sjef hadde jeg vært livreddHer skal jeg se Chef Ramsay så ordner opp i hotell livetAlltids gøy å se han skjelle ut folk og hvor egoistiske enkelte er
God natt og sov godtJuppjupp, nuh tar jeg kvelden![]()