Skravletråd :)

Minsta var i selskap. Jeg måtte fint sitte der også. Hu syns det hele var skummelt. Tross for hu kjenner alle fra bhg. Menmen. Tror hu kosa seg tross for hu var veldig sjenert og helst ville sitte på meg.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Neh... Vært på jobb i dag og er nå helt utslitt :P Våkna før kl var 6 idag, har vært på jobb, er gravid og har en liten duracellgutt på 3 år som er full av energi i tillegg... så nå er ho mor sliten og trøtt :P

Prøve å få lagt deg tidlig i kveld da ;)

Minsta var i selskap. Jeg måtte fint sitte der også. Hu syns det hele var skummelt. Tross for hu kjenner alle fra bhg. Menmen. Tror hu kosa seg tross for hu var veldig sjenert og helst ville sitte på meg.

Ikke bare bare når det er i en annen setting en vanlig ?

Nei ikke for hu. Hu blir litt sjenert. Men de hadde laga hindeløype og da slo hu seg løs :) Den var stas :D

Ooh...det høres kjempegøy ut! :D

Kjenner til det:p
Først nå går 6 åringen alene i bursdag:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ooh...det høres kjempegøy ut! :D
Ja det var det. Først måtte de balansere over en stokk. Så gjennom en tunnel. Også slalom mellom pinner og til slutt kaste ball oppi ei korg. Så fikk de en liten pose med smarties og såpebobler. Så først da var det hekt greit å leke med de andre. Kjekkest å blåse boblene da med de :p

Kjenner til det:p
Først nå går 6 åringen alene i bursdag:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hihi ja. Er ikke vant med det helt må jeg innrømme. Hu eldste er ekstremt utadvendt og løper avgårde med de fleste :p Så litt uvant når minsta er mer omvendt. Men, jeg får jo kake jeg også da :p

Ja det var det. Først måtte de balansere over en stokk. Så gjennom en tunnel. Også slalom mellom pinner og til slutt kaste ball oppi ei korg. Så fikk de en liten pose med smarties og såpebobler. Så først da var det hekt greit å leke med de andre. Kjekkest å blåse boblene da med de :p

Lurer på om jeg skal lage noe sånt til min bursdag...hehe :)
Blir aldri for gammel til å være ung :D

God kveld

Hva gjør dere i kveld da damer?
Har akkurat brettet litt klær. Nå skal jeg slappe av i sofaen :) enn du?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her skal jeg se Chef Ramsay så ordner opp i hotell livet :p Alltids gøy å se han skjelle ut folk og hvor egoistiske enkelte er :p

God kveld

Hva gjør dere i kveld da damer?

Har rydda litt ute og inne og klippet gresset, så nå setter jeg meg for å se litt Supernatural :)

God kveld!:)
Hva skravles det om her?
Hatt en fin dag damer?
Jeg er dautrøtt:P

Back
Topp