Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag er det en tur til frisøren og i neglstudio
Hva skal dere jenter??
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Kos deg på jobbGod morgennå skal jeg på jobb
ha en fin dag
TuMmY LoVe
Hehe...god underholdning i det minsteOm alt e like bra er jo en anna sidehihi
Sent from my iPhone using BV Forum
Så gøyGod morgen! I dag skal jeg på IKEA med svigerinnen min
Hagearbeid er helt okJobber til kl 15, så skal jeg prøve å få gjort litt i hagen om det ikke regner for mye
Mannen var flink i går og hadde kappet et par trær, så jeg får vel trå til litt jeg og![]()
Hagearbeid er helt ok
Er vel sånn overalt,det beste forsvinner førstDe har hatt salg lenge her. Men alt det bra er jo borte for lenge siden nå daMen regner med det kommer snart noe da
![]()
Håper du får en fin dag på jobbGod morgennå skal jeg på jobb
ha en fin dag
TuMmY LoVe
Det kunne jeg også tenkt meg å gjort!Snart sende eldste på skolen og gå å legge meg igjen. Digg
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
God tur til ikea, noe spesielt du skal kjøpe?God morgen! I dag skal jeg på IKEA med svigerinnen min
Selvsagt. Men siden jeg har brukket ankelen min kommer jeg meg ikke til butikken alene. Dermed var hele det salget litt kjedelig denne gangEr vel sånn overalt,det beste forsvinner først
Da handler man på nettSelvsagt. Men siden jeg har brukket ankelen min kommer jeg meg ikke til butikken alene. Dermed var hele det salget litt kjedelig denne gang
Jods. Men den str jeg trenger var borte før man fikk sukk for seg. Og enkelte ting liker jeg at barna får prøve førstDa handler man på nett
Hørtes herlig utSnart sende eldste på skolen og gå å legge meg igjen. Digg![]()
Ja det blir fort borte dessverre. Vi holdt oss til et merke vi, da var det greit kjøpe på nett.Jods. Men den str jeg trenger var borte før man fikk sukk for seg. Og enkelte ting liker jeg at barna får prøve førstVintern er ikke begynt, så har god tid
Hehe...god underholdning i det minste