Jeg var superirritert for å kaste bor tmasse tid i grunn, men men hun som ikke få rpenger..Jeg hadde vært steike forbanna!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var superirritert for å kaste bor tmasse tid i grunn, men men hun som ikke få rpenger..Jeg hadde vært steike forbanna!!
Å det hadde hun nok rett iTusen takkSvigermor ville ikke ringe meg å nevne det, for hun sa at jeg brått hadde avlyst timene mine og ikke kost meg...
![]()
Må på butikken jeg.Utrolig trøtt:/ Bør finne senga snart.
Flere som skal ta tidlig kveld?
Sent from my iPhone using BV Forum
haha nei og er elendig på navn, i begynnelsen sa jeg bare han mørke høye med blå belteNei, det er sant
Er ikke så lett å huske alle man har sett et par ganger heller bare ; p
Det hadde ikke jeg orket nåMå på butikken jeg.
Orker egentlig ikke heller, men måDet hadde ikke jeg orket nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, vet ikke helt hvordan det ville blitt med gjestetrening en gang iblantHehe. Høres ut som en trener jeg ville likt å ha ihvertfall
Jeg mener at man skal ha fortjent den graden man får
Det er viktig å være streng, men selvfølgelig rettferdig. Det er jo de beste lærerene
Hehe. Er vel bare å ta en gjestetrening innimellom vel, når kroppen orker![]()
Jeg var superirritert for å kaste bor tmasse tid i grunn, men men hun som ikke få rpenger..
Tenkte meg detVeldig rett!![]()
haha nei og er elendig på navn, i begynnelsen sa jeg bare han mørke høye med blå belteVis folk ikke forsto meg da måtte jeg jo utdype mer om han men navn det husket jeg nesten aldri
haha
Hehe, vet ikke helt hvordan det ville blitt med gjestetrening en gang iblant
Men hadde hvert spennende å ta en treningsøkt, om en bare for å huske, men har flyttet noen ganger siden jeg sluttet så klærene mine husker jeg ihvertfall ikke hvor er henn, har diplomene, men alt annet er nok blitt borte tror jeg
Og er kjedelig med "vanlige" treningsklær![]()
Hehe, disse mennene altsåSkal ikke skryte av at jeg er noe god jeg heller. Mannen min ler av meg innimellom![]()
Det er sant
Jeg har fortsatt drakta mi fra 11 år tilbake jeg da..hehefortsatt like fin!
Men det skader jo ikke med vanlige klær heller da
Hadde vært gøy å teste ut en trening med master Sletten, men blir nok litt langt. Usikker på hvor Solør er og.. ;p
Ja, da må man jo bare da. Har handlet alt jeg trenger denne uka, så nå venter jeg til neste ukeOrker egentlig ikke heller, men må
Hehe, disse mennene altså
Har faktisk blitt flinkere med årene, men i situasjoner med mange nye mennesker så tar det sin tid og mange får litt rare kallenavn
Huff husker en som var med på sommerleiren i brandbu, tror han var ifra frankrike eller østerrike, rart navn og VELDIG skummel og streng! Han ble kalt nazien!Altså han sto med stokk på treningene (han var master og trener!)
Guri, så irriterendeGodt det ikke bare er meg. Bortkasta tur, irriterende når det tr 25 min en vei ca