Skravletråd :)

Utrolig trøtt:/ Bør finne senga snart.
Flere som skal ta tidlig kveld?

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, det er sant ;)
Er ikke så lett å huske alle man har sett et par ganger heller bare ; p
haha nei og er elendig på navn, i begynnelsen sa jeg bare han mørke høye med blå belte :p Vis folk ikke forsto meg da måtte jeg jo utdype mer om han men navn det husket jeg nesten aldri :p haha

Hehe. Høres ut som en trener jeg ville likt å ha ihvertfall :)
Jeg mener at man skal ha fortjent den graden man får :D
Det er viktig å være streng, men selvfølgelig rettferdig. Det er jo de beste lærerene :)

Hehe. Er vel bare å ta en gjestetrening innimellom vel, når kroppen orker ;)
Hehe, vet ikke helt hvordan det ville blitt med gjestetrening en gang iblant :p
Men hadde hvert spennende å ta en treningsøkt, om en bare for å huske, men har flyttet noen ganger siden jeg sluttet så klærene mine husker jeg ihvertfall ikke hvor er henn, har diplomene, men alt annet er nok blitt borte tror jeg :o
Og er kjedelig med "vanlige" treningsklær :p

haha nei og er elendig på navn, i begynnelsen sa jeg bare han mørke høye med blå belte :p Vis folk ikke forsto meg da måtte jeg jo utdype mer om han men navn det husket jeg nesten aldri :p haha

Skal ikke skryte av at jeg er noe god jeg heller. Mannen min ler av meg innimellom :p

Hehe, vet ikke helt hvordan det ville blitt med gjestetrening en gang iblant :p
Men hadde hvert spennende å ta en treningsøkt, om en bare for å huske, men har flyttet noen ganger siden jeg sluttet så klærene mine husker jeg ihvertfall ikke hvor er henn, har diplomene, men alt annet er nok blitt borte tror jeg :o
Og er kjedelig med "vanlige" treningsklær :p

Det er sant :p
Jeg har fortsatt drakta mi fra 11 år tilbake jeg da..hehe :) fortsatt like fin!

Men det skader jo ikke med vanlige klær heller da ;)

Hadde vært gøy å teste ut en trening med master Sletten, men blir nok litt langt. Usikker på hvor Solør er og.. ;p

Skal ikke skryte av at jeg er noe god jeg heller. Mannen min ler av meg innimellom :p
Hehe, disse mennene altså :p
Har faktisk blitt flinkere med årene, men i situasjoner med mange nye mennesker så tar det sin tid og mange får litt rare kallenavn :p

Huff husker en som var med på sommerleiren i brandbu, tror han var ifra frankrike eller østerrike, rart navn og VELDIG skummel og streng! Han ble kalt nazien! :o Altså han sto med stokk på treningene (han var master og trener!)

Det er sant :p
Jeg har fortsatt drakta mi fra 11 år tilbake jeg da..hehe :) fortsatt like fin!

Men det skader jo ikke med vanlige klær heller da ;)

Hadde vært gøy å teste ut en trening med master Sletten, men blir nok litt langt. Usikker på hvor Solør er og.. ;p

Det burde du absolutt ha prøvd ;) Er midt imellom kongsvinger og elverum ;)

Neida skader ikke men ikke like mange fine lydeffekter av vanlige klær :p
heldige du da, skjønner ikke hvor det kan ha blitt av den men gikk igjennom tingene mine for ikke så lenge siden og ingen belter eller drakt der :( hadde jo merkene mine på dem og alt :p

Orker egentlig ikke heller, men må
Ja, da må man jo bare da. Har handlet alt jeg trenger denne uka, så nå venter jeg til neste uke:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe, disse mennene altså :p
Har faktisk blitt flinkere med årene, men i situasjoner med mange nye mennesker så tar det sin tid og mange får litt rare kallenavn :p

Huff husker en som var med på sommerleiren i brandbu, tror han var ifra frankrike eller østerrike, rart navn og VELDIG skummel og streng! Han ble kalt nazien! :o Altså han sto med stokk på treningene (han var master og trener!)

Er verst på skuespillere og sånt da men...hehe.
Men det tar tid å lære seg navna til alle på trening siden det er så mange :)

Høres ut som en morsom nazi trening. Hehe :p kan vel kanskje gå litt for langt noen ganger og ja.

Back
Topp