Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er jo bare å si at nei du får heller ta det daVar visst snakk om at ham skulle hatt forrige graderinga vår faktisk, men det ble ikke noe av. Og det var det visst noen som var glad for (syns han er "skummel") hehe
Aldri møtt ham selv.
Mener vel noen hos oss burde ha blitt nektet og, men det har ikke blitt gjort :/ vi får se neste gang, som jeg og kan bestemme litthehe.
husker omtrent ingen navn men ansikt husker jeg litt av daPatrick Myhren fra Elverum hadde vi nå.. kom plutselig på navnet![]()
Klær som han ønsker segHva kjøpte du?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Vært på jobb og rett på middagsbesøk etterpå. Akkurat satt meg ned i sofaen etter å ha lagt snuppaGod morgenhva skal dere gjøre idag?
Ikke lenge igjen til helg nåGod ettermiddag ja![]()
Er så sinnsykt trøtt i dag jeg :/
Gleder meg til helg![]()
Tja...hun er jente og våre felles barn er gutterOkeiKommer godt overens med dere felles barn?
![]()
Når kommer han hjem?Nei, nå må veslegutt komme hjem! Jeg savner han!!![]()
Så flott gaveKlær som han ønsker segMasse klær. I tillegg får han disney on ice billetter og muligens en liten legopakke
Da hadde jeg også blitt sur...Jeg er sur! Skulle hente spinningsykkelen mellom 18 og 18.30 men der var det ingen hjemme.
God kveldGod kveld alle sammen![]()
Hatt en fin dag?
Sent from my iPhone using BV Forum
8Så flott gavehvor gammel er han?
Godt det ikke bare er meg. Bortkasta tur, irriterende når det tr 25 min en vei caDa hadde jeg også blitt sur...
Fin men slitsomGod kveld alle sammen
Hatt en fin dag?
Sent from my iPhone using BV Forum
Så braGod kveld
Har hatt en flott dag...og du?
Jeg er sur! Skulle hente spinningsykkelen mellom 18 og 18.30 men der var det ingen hjemme.
Tja...hun er jente og våre felles barn er gutterså det er mye krangling desverre...