Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja. Ene gangen var han forkjøla og var overbevist om lungebetennelse. Så jeg ringte legen og tvang han opp dit. Han kom hjem og hadde lett forkjølelseHehe, joda. Det er vanlig her også![]()
Han blir veldig syk her. Ekstra forkjøla liksom, og må ringe moren for sympatihaha
Stor gutt da
Jeg har en bonusdatter på 10 år!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Haha...flott, sender du i post
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Haha ja. Ene gangen var han forkjøla og var overbevist om lungebetennelse. Så jeg ringte legen og tvang han opp dit. Han kom hjem og hadde lett forkjølelseHahaha
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
egentlig vil jeg ta en gen test for å finne ut om jeg har arvet familie "svakheten"Det hørtes jo veldig rart ut. Håper det blir litt lettere for deg framover og at du finner en bra gynekolog
Sent from my iPhone using BV Forum
ja min lillesøster har også fått såler og hun sier det er stor forskjell.Hm det kan ha mye å si det. Jeg fikk såler som om jeg skulle hatt det, og fant ut senere at jeg ikke hadde allikevel. Merker stor forskjell på ryggen, så det lønner seg nok å sjekke![]()
neida ikke vis de lærer litt og littHøyeste grønt hos oss og, men yngstemann er 5...hehe.
Men er veldig mye pensum i ttu generelt :/
Gikk faktisk veldig bra på treninga i dag forresten, og de husket til og med poomsaene sine![]()
neida ikke vis de lærer litt og litthusker de sa navnene så spark og slike ting mens de gikk (huff husker ikke hva det heter men det man måtte gå i graderingen)
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
hver så godDet var ikke så dum ide
Takk for tipset![]()
neida ikke vis de lærer litt og litthusker de sa navnene så spark og slike ting mens de gikk (huff husker ikke hva det heter men det man måtte gå i graderingen)
Det gjør jeg ogsåGod ettermiddag ja
Er så sinnsykt trøtt i dag jeg :/
Gleder meg til helg![]()
He he, misforstått bruken av den du daJadaBare synd den støver ned
![]()
trodde det var mest forskjell på hvilken "under gruppe" man varEr vel litt forskjell på de forskjellige klubbene hva de må gå til gradering. Er stooor forskjell på min gamle og nye klubb, selv om begge er WTF.
Men ganske standard er vel mønster og de forskjellige blokkeringer, spark og slag![]()
trodde det var mest forskjell på hvilken "under gruppe" man var![]()
altså skal se om jeg husker riktig men gikk under wtf og ttu
solør tkd er "ofte" med i mønster og kamp turneringer, var vel ihvertfall det og merket stor forskjell på dem og mange andre![]()
Treneren var veldig opptatt av at alt skulle være riktig og det så man fort der for de tok og etter hva jeg forstår tar mange medaljer fortsatt![]()
fikk sjokk første gang jeg var med på noe sånt som publikum (alltid publikum) og så startbelter som nesten ikke kunne noe og hadde veldig dårlig utførelser
skjønte da fort at er store forskjeller
![]()
måtte inn å sjekke nå og ser de har startet med dame trening også, og ei av mødrene som jeg trente med er nå rød belte![]()
imponerende
ha ha treneren der jeg gikk nektet de å gå til gradering hanSå lenge det er innunder ttu vil nok pensumet være det samme. Men er nok veldig stor forskjell i forhold til instruktørene i klubbene og.
Var på sortbelt gradering på Brandbu i sommer, og vil ikke si jeg ble imponert. De fleste rødbeltene våre er bedre teknisk enn hva jeg så der.
Nå er jeg ikke så kjent med klubben din, så du har helt sikkert rett
Hovedinstruktøren vår vet sikkert om dem
Er ikke så mye kamp fra vår side, mest poomsae og det er vel ganske nytt i forhold til konkurranser etter hva jeg har forstått.
Vi har ingen mastere i klubben vår, så det kommer alltid en ttu master og graderer oss, men vil jo si de kunne vært strengere
Også er det veldig mange med blått og rødt som har ganske dårlig utførelse rett og slett fordi de har fått beltene "gratis" pga man ikke har lov til å stryke barn under 12 år... :/
ha ha treneren der jeg gikk nektet de å gå til gradering hansa det på en pen måte da
![]()
ok han som har klubben der og trener er Jan Terje Sletten og er 6 dan så langt nok oppe ihvertfallhan har alltid med en venn av seg som noen ganger trente med oss
for 5 år siden var ihvertfall ingenting "gratis" hos han![]()