Skravletråd :)

Aha, skjønner....Håpe ikke hun blir skikkelig syk,men at det bare går over:)

Åh, hva koster barnehage der i forhold?
Hvor i Sverige bor dere?
Jeg er nesten svenske selv:P
går nok snart over :)
forkjølelse tid nå ;)

forresten bor i eda kommun :)

å i sverige er det maks pris på noe å 1220 men man betaler kun 3% av inntekt så MYE billigere enn norge :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Veldig, veldig sjelden;)
Vært der to ganger i løpet av mine 13 år i tjenesten:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
ja ikke sant :p
hmmm vis jeg blir stoppet kommer jeg til å kreve at du må gå igjennom tingene våre :p

Huff da, høres ikke ut som du har hatt det så godt i forhold til disse plagene :(
Kan vil være greit å lytte til kroppen innimellom og;)
Ikke meninga at man skal få sånn vondt av det.
nei det også å være hypermobil er vist ikke en god kombo, men så er det dette å svarte helt ifra bunn igjen da, blir så fryktelig kjedelig :p

Da skal jeg finne senga mi! og jeg som skulle legge meg før 12 idag! ja ja får ta det imorgen

ja ikke sant :p
hmmm vis jeg blir stoppet kommer jeg til å kreve at du må gå igjennom tingene våre :p

Haha..ja, gjør det:p
Hvis du føler at det er tryggere;)

Da skal jeg finne senga mi! og jeg som skulle legge meg før 12 idag! ja ja får ta det imorgen

Hehe...håper du får en fin natt:D

God natt alle sammen:D

No har eg holdt eldste gutten hjemme fra barnehagen i 2 dager fordi han har vært litt slapp. Og i kveld kom feberen. E so typisk. Han virka piggere på dagen i dag og tenkte at i måren kunne eg endelig sende han i bhg igjen så eg får gått på jobb. Men neida. Men da e vel som forventa etter oppstart til nytt barnehageår.

Sent from my iPhone using BV Forum
God bedring

trente i solør egentlig minimum 6 mnd mellom hver gradering, fikk komme litt høyere opp tidligere pga kunnskap og div ;)
men treneren vår var egentlig veldig streng og fulgte reglene til punkt og prikke ;)

men han var en veldig dyktig trener :) har glemt så mye for er en stund siden sist gang men husker fortsatt en del spark og div :p og har hvert god hjelp noen ganger :D
var på en fin sommerleir i danebu hvor jeg fikk lære mye nytt og spennende :D

Hadde det litt på samme måte egentlig.graderte første gang etter 3 uker faktisk...hehe. og 1 mnd etter jeg hadde startet fikk jeg brått beskjed på en oppvisning at jeg skulle knekke plate med spark :eek:
Gikk veldig bra :)

Sommerleir er artig. Var på en i Esbjerg for mange år siden :)
Har ikke vært med etter at jeg begynte igjen da. Føler meg "gammel" i forhold til de jeg trener med, som er i alderen 13-16 + en stk på 18 år..

Er det lenge siden du trente? :)

nei det også å være hypermobil er vist ikke en god kombo, men så er det dette å svarte helt ifra bunn igjen da, blir så fryktelig kjedelig :p

Nei, det kan jo kanskje bli litt problematisk :/

Ser den med å starte helt på nytt. Et år før jeg startet tkd igjen ble jeg lagt inn på sykehuset pga lammelser i muskler og div, uten at de klart å finne noen årsak.. (har slitt med skjev beinstilling i alle år, som bare gikk mer og mer utover muskler og ledd) trente litt slynger hos fysio en periode, men motivasjonen var dårlig når jeg trente alene.
Hjelper veldig å trene sammen med noen for min del:)

Back
Topp