Skravletråd :)

Takk du får si ifra vis du vet om noen som vil ha en veldig rask volvo i sverige :p
Hihi, tror dessverre det er dårlig med det:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Sovna i sofaen i armene mine. Herlig. Da var kl 5 helst. Så blir en lang dag kjenner jeg. For jeg klarte ikke sove sånn. Men har lirka meg løs i det minste og pakka hu godt inn i dyna på sofaen. Så da får jeg slappe av litt. Håper hu vil ha en hvil senere oppi senga vår heller. Mye bedre å ligge to i senga enn to i sofaen gitt :) Håper virkelig hu er i litt bedre form etter litt søvn også :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Huff da:( håper hun er i bedre form nå og at du fikk slappet av litt:)

God morgen:)

Hva er dagens planer da folkens?
Her har vi en rolig dag hjemme. Har ei som er syk og nå håper jeg hun snart sovner for en dupp:) Enn du?

Huff da:( håper hun er i bedre form nå og at du fikk slappet av litt:)

Hu sov i 5 timer på sofaen, jeg satt mer eller mindre parat ved hennes side i tilfelle hu kasta opp. SÅ ble ikke noe søvn på meg i natt da. Men hu våkna blid og fornøyd og har drukket mye Farris/eplejuice og spist en god del Ritz kjeks :) Så for øyeblikket ser hu ikke syk ut en gang :P Så da håper jeg og krysser fingrene for at det verste er over :) Og at i morgen hjemme blir bare en kjempekosedag med oss to :) Er snart 10 timer siden hu spydde sist nå så :)

Bare oss ja. Egentlig deilig når jeg er alene, men han tar jo så lite ferie. Og da blir han grinete og stressa..hehe
Fikk ikke quotet innlegget ditt:

Jeg jobber i tollvesenet:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ønsker alle en strålende dag:D

Håper du får en fin dag også:) Deilig med vaskehjelp da:)

Hu sov i 5 timer på sofaen, jeg satt mer eller mindre parat ved hennes side i tilfelle hu kasta opp. SÅ ble ikke noe søvn på meg i natt da. Men hu våkna blid og fornøyd og har drukket mye Farris/eplejuice og spist en god del Ritz kjeks :) Så for øyeblikket ser hu ikke syk ut en gang :P Så da håper jeg og krysser fingrene for at det verste er over :) Og at i morgen hjemme blir bare en kjempekosedag med oss to :) Er snart 10 timer siden hu spydde sist nå så :)
Okei, godt å høre at hun er bedre nå:) Håper du får slappet av litt i ettermiddag og at dere sover godt i natt begge to:)

Okei, godt å høre at hun er bedre nå:) Håper du får slappet av litt i ettermiddag og at dere sover godt i natt begge to:)

Tusen takk og i like måte :) Syns jeg leste du også hadde ei syk lita ei :) God bedring :)

Fikk ikke quotet innlegget ditt:

Jeg jobber i tollvesenet:D

Får passe meg når jeg er i sverige og handler da... ;p

Tusen takk og i like måte :) Syns jeg leste du også hadde ei syk lita ei :) God bedring :)
Takk for det:) Håper hun er bedre i morgen og klar for barnehagen igjen:)

Åja, det er synd. Det er et veldig godt tilbud syns jeg:)
Teit de sier det er,så er det ikke da...hmm:P

Hvordan har natten vært;)?
ja har skjønt at det skal være et bra tilbud.
men snart barnehage uansett :D og prisen er mye bedre enn i norge ;)

natten var grei, vi deler rom med snuppa pga veldig liten leilighet! og soverommet er så lite at hele rommet inneholder to senger også er det fult :p
så hørte at hun begynner å bli forkjølet og snorket også bra :p
også våknet hun tidlig idag :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Kjekt når det ikke er så langt unna. Greit vi kan utnytte hverandre da.. hehe :)
ja er veldig kjekt :)
vis ikke hadde jeg nok måtte kjøpt med meg et stort lass hver gang jeg besøker familie i norge :p

Takk:)
Var så han måtte ta paralgin forte før han la seg i går og han måtte han hjelp med sokkene sine, men han har grei bevegelse.
Vi trente på å rulle fremover, så traff han litt feil på skuldra. Var litt stivere enn han hadde sett for seg. (Taekwondo trening)

Han fikk bare beskjed om å dra til fastlegen om det ble verre, for da kunne det være leddbånd e.l., men bortsett fra det må han bare la det hele seg selv.
Hvor må være forsiktig med taekwondo ;)
kjente en som fikk knekt armen og håndledd på under et år :p
var kamp og kamp trening da så sikkert derfor ;)
viktig å varme opp skikkelig før man begynner med mange av de øvelsene ;) (savner taekwondo!)

Hvor må være forsiktig med taekwondo ;)
kjente en som fikk knekt armen og håndledd på under et år :p
var kamp og kamp trening da så sikkert derfor ;)
viktig å varme opp skikkelig før man begynner med mange av de øvelsene ;) (savner taekwondo!)

Er fort gjort ja. Har selv tatt et par ribbein (hardt spark på pute...hehe)og kraftig tommelforstuing. (Knekking på gradering)
Mannen min skada seg faktisk under oppvarming :p sånn er det å bli gammal sier han som er 3 år yngre enn meg :/

Trena du lenge?

Er fort gjort ja. Har selv tatt et par ribbein (hardt spark på pute...hehe)og kraftig tommelforstuing. (Knekking på gradering)
Mannen min skada seg faktisk under oppvarming :p sånn er det å bli gammal sier han som er 3 år yngre enn meg :/

Trena du lenge?

Legger til at det aldri er for sent å begynne igjen ;)
Hadde selv et opphold på 10 år...

Back
Topp