Hihi, tror dessverre det er dårlig med detTakk du får si ifra vis du vet om noen som vil ha en veldig rask volvo i sverige![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, tror dessverre det er dårlig med detTakk du får si ifra vis du vet om noen som vil ha en veldig rask volvo i sverige![]()
Huff daSovna i sofaen i armene mine. Herlig. Da var kl 5 helst. Så blir en lang dag kjenner jeg. For jeg klarte ikke sove sånn. Men har lirka meg løs i det minste og pakka hu godt inn i dyna på sofaen. Så da får jeg slappe av litt. Håper hu vil ha en hvil senere oppi senga vår heller. Mye bedre å ligge to i senga enn to i sofaen gittHåper virkelig hu er i litt bedre form etter litt søvn også
![]()
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Her har vi en rolig dag hjemme. Har ei som er syk og nå håper jeg hun snart sovner for en duppGod morgen
Hva er dagens planer da folkens?
Ja, det er virkelig verdt hver eneste kroneSå deilig med vaskehjelp da![]()
Hehe...da skjønner jeg det kan være slitsomtBare oss ja. Egentlig deilig når jeg er alene, men han tar jo så lite ferie. Og da blir han grinete og stressa..hehe
Hu sov i 5 timer på sofaen, jeg satt mer eller mindre parat ved hennes side i tilfelle hu kasta opp. SÅ ble ikke noe søvn på meg i natt da. Men hu våkna blid og fornøyd og har drukket mye Farris/eplejuice og spist en god del Ritz kjeksHuff dahåper hun er i bedre form nå og at du fikk slappet av litt
Fikk ikke quotet innlegget ditt:Bare oss ja. Egentlig deilig når jeg er alene, men han tar jo så lite ferie. Og da blir han grinete og stressa..hehe
Håper du får en fin dag ogsåØnsker alle en strålende dag
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Takk for detHåper du får en fin dag ogsåDeilig med vaskehjelp da
Okei, godt å høre at hun er bedre nåHu sov i 5 timer på sofaen, jeg satt mer eller mindre parat ved hennes side i tilfelle hu kasta opp. SÅ ble ikke noe søvn på meg i natt da. Men hu våkna blid og fornøyd og har drukket mye Farris/eplejuice og spist en god del Ritz kjeksSå for øyeblikket ser hu ikke syk ut en gang
Så da håper jeg og krysser fingrene for at det verste er over
Og at i morgen hjemme blir bare en kjempekosedag med oss to
Er snart 10 timer siden hu spydde sist nå så
![]()
Tusen takk og i like måteOkei, godt å høre at hun er bedre nåHåper du får slappet av litt i ettermiddag og at dere sover godt i natt begge to
Fikk ikke quotet innlegget ditt:
Jeg jobber i tollvesenet
Takk for detTusen takk og i like måteSyns jeg leste du også hadde ei syk lita ei
God bedring
![]()
ja har skjønt at det skal være et bra tilbud.Åja, det er synd. Det er et veldig godt tilbud syns jeg![]()
Teit de sier det er,så er det ikke da...hmm![]()
Hvordan har natten vært?
ja er veldig kjektKjekt når det ikke er så langt unna. Greit vi kan utnytte hverandre da.. hehe![]()
Hvor må være forsiktig med taekwondoTakk
Var så han måtte ta paralgin forte før han la seg i går og han måtte han hjelp med sokkene sine, men han har grei bevegelse.
Vi trente på å rulle fremover, så traff han litt feil på skuldra. Var litt stivere enn han hadde sett for seg. (Taekwondo trening)
Han fikk bare beskjed om å dra til fastlegen om det ble verre, for da kunne det være leddbånd e.l., men bortsett fra det må han bare la det hele seg selv.
takk håper du får en strålende dag du ogsåØnsker alle en strålende dag
huff var redd for det, men lov å håpeHihi, tror dessverre det er dårlig med det
Hvor må være forsiktig med taekwondo![]()
kjente en som fikk knekt armen og håndledd på under et år![]()
var kamp og kamp trening da så sikkert derfor![]()
viktig å varme opp skikkelig før man begynner med mange av de øvelsene(savner taekwondo!)
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Er fort gjort ja. Har selv tatt et par ribbein (hardt spark på pute...hehe)og kraftig tommelforstuing. (Knekking på gradering)
Mannen min skada seg faktisk under oppvarmingsånn er det å bli gammal sier han som er 3 år yngre enn meg :/
Trena du lenge?