Skravletråd :)

Er fort gjort ja. Har selv tatt et par ribbein (hardt spark på pute...hehe)og kraftig tommelforstuing. (Knekking på gradering)
Mannen min skada seg faktisk under oppvarming :p sånn er det å bli gammal sier han som er 3 år yngre enn meg :/

Trena du lenge?
ha ha ja kan lett skje ting ;)
huff var aldri morsomt å holde puta når de sterkeste skulle sparke :p trente i godt over et år så flyttet jeg til et sted de ikke hadde det, så kom meg kun opp til grønt belte :( men var alltid den som kunne mest og hadde riktig teknikk av de med lavere belter da :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Legger til at det aldri er for sent å begynne igjen ;)
Hadde selv et opphold på 10 år...
de har det ikke her dessuten fått streng beskjed av forskjellige leger at jeg har slitet ut kroppen min med slike ting så må begynne helt på start med trening! dvs å gå sakte turer :(

Veslegutt har også jakke fra det merke. Veldig fin og grei:)
Fikk kjøpt ny jakke i dag og er veldig fornøyd:) Ble mange farger å velge mellom, men jeg klarte å bestemme meg til slutt;)

Sent from my iPhone using BV Forum

ha ha ja kan lett skje ting ;)
huff var aldri morsomt å holde puta når de sterkeste skulle sparke :p trente i godt over et år så flyttet jeg til et sted de ikke hadde det, så kom meg kun opp til grønt belte :( men var alltid den som kunne mest og hadde riktig teknikk av de med lavere belter da :p

Hvor ofte hadde dere gradering da? Trena i ca et år første gangen, og hadde 4 graderinger.der jeg trener nå har vi bare 2 pr. år..har 3. Cup nå.
Vi jenter er ofte mye mer teknisk enn guttene ;)

de har det ikke her dessuten fått streng beskjed av forskjellige leger at jeg har slitet ut kroppen min med slike ting så må begynne helt på start med trening! dvs å gå sakte turer :(

Så kjedelig at de ikke har det :/ når du sier slike ting, har du trent andre lignende sporter også? Vet ikke hvilke plager du har, men jeg fikke også beskjed av leger og fysio at jeg ikke burde trene tkd, men gjorde det allikevel. Er det beste jeg har gjort både for kropp og sjel :D
Kjernemuskulaturen har godt av det:)

Fikk kjøpt ny jakke i dag og er veldig fornøyd:) Ble mange farger å velge mellom, men jeg klarte å bestemme meg til slutt;)

Hvilken farge ble det?

Det passer nok fint til ei lita snuppe ;)
Det gjør det:) Vi hadde blå sist, så nå hadde jeg lyst på en skikkelig jentefarge;)

Det gjør det:) Vi hadde blå sist, så nå hadde jeg lyst på en skikkelig jentefarge;)

Da blir ho nok fornøyd :D

Hva står på menyen i dag da?

Hva står på menyen i dag da?

Siden mannen er skada så dropper jeg trening for å grave litt, så da bli det nok indrefilet av okse i kveld :)
Handla billig på gilde :D

Siden mannen er skada så dropper jeg trening for å grave litt, så da bli det nok indrefilet av okse i kveld :)
Handla billig på gilde :D
Det hørtes veldig godt ut:)

Back
Topp