Skravletråd :)

Sovna i sofaen i armene mine. Herlig. Da var kl 5 helst. Så blir en lang dag kjenner jeg. For jeg klarte ikke sove sånn. Men har lirka meg løs i det minste og pakka hu godt inn i dyna på sofaen. Så da får jeg slappe av litt. Håper hu vil ha en hvil senere oppi senga vår heller. Mye bedre å ligge to i senga enn to i sofaen gitt :) Håper virkelig hu er i litt bedre form etter litt søvn også :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Enig. Ligger å drunter på sofaen i sag. trøtt som fy!!

Taster fra Appen <3

God natt alle sammen :) orker ikke lese meg opp nå. Kvelden her ble tilbrakt med litt trening som endte på legevakta for samboer..:/ heldigvis så fant de ikke noe brudd eller skulder ute av ledd :)

Huff...Har han veldig vondt da?
Skal det bare gå over av seg selv?Trente feil?
God bedring til han...

risen her koster gjerne også dobbelte og vi spiser litt ris :p
tar som regel litt mer handel i charlottenberg og ca 10 km unna sentrum er man i magnor og de har kiwi heldigvis ;) er flere svensker som reiser dit ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Kjekt når det ikke er så langt unna. Greit vi kan utnytte hverandre da.. hehe :)

God morgen:) Eller det er gjerne god formiddag nå:P
Gravingen?Hva graves det til?

Ønsker deg en fin dag også:)

God formiddag ja :)
Vi graver drenerings grøft rundt huset, og under verandaen må vi dessverre gravr for hånd :/ heldigvis ikke så mye igjen da :D

Huff,stakkar.
Hvordan går det nå?
God bedring:)
Takk :D Etter 5 timers god søvn på sofaen våkna hu blid og fornøyd. Har nå drukket en del farris/eplejuice og spist en god del ritz kjeks. Så for øyeblikket ser det bra ut :)

God formiddag ja :)
Vi graver drenerings grøft rundt huset, og under verandaen må vi dessverre gravr for hånd :/ heldigvis ikke så mye igjen da :D

Ahh...Det hørtes slitsomt ut:P
Godt det ikke er mye igjen. Lykke til med resten av arbeidet;):)

Takk :D Etter 5 timers god søvn på sofaen våkna hu blid og fornøyd. Har nå drukket en del farris/eplejuice og spist en god del ritz kjeks. Så for øyeblikket ser det bra ut :)

Det er godt å høre:D Håpe det forblir slik:)

Huff...Har han veldig vondt da?
Skal det bare gå over av seg selv?Trente feil?
God bedring til han...

Takk:)
Var så han måtte ta paralgin forte før han la seg i går og han måtte han hjelp med sokkene sine, men han har grei bevegelse.
Vi trente på å rulle fremover, så traff han litt feil på skuldra. Var litt stivere enn han hadde sett for seg. (Taekwondo trening)

Han fikk bare beskjed om å dra til fastlegen om det ble verre, for da kunne det være leddbånd e.l., men bortsett fra det må han bare la det hele seg selv.

Håper andre har en bedre natt. Her våkna vi av minsta som spydde ut alt. To ganger. Så nå sitter jeg i sofaen, mannen på data og minsta er nydusja med cola i glasset og ser litt tegnefilm. Vaskemaskinen snurrer for fullt. Håper virkelig det er over og det blir bare ren e kosedager hjemme med meg i noen dager heller :( Stakkars lita. Hater når de små blir syke :(

Stakkars lille...:(
Masse god bedring!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Håper du hadde en grei nattevakt, og får slappet av litt nå på morgen/formiddag ;)
Takk, natten var fin, men måtte stå opp litt tidlig idag:rolleyes:
Min nye vaskehjelp kommer nå kl 12:D

God morgen, og god bedring til de små syke eller med vondter ;)
Kjenner jeg er litt trøtt etter turen hit og dit med lege i går, men mannen var bedre i dag tidlig, så det går seg vel til. Betyr bare at jeg må ta over gravinga hjemme. . :)
Håper dere får en fin dag :)
God morgen:D
Håper du også får en fin dag!

Ønsker alle en strålende dag:D

Takk, natten var fin, men måtte stå opp litt tidlig idag:rolleyes:
Min nye vaskehjelp kommer nå kl 12:D

Så deilig med vaskehjelp da :D

Er det bare dere to??:)

Bare oss ja. Egentlig deilig når jeg er alene, men han tar jo så lite ferie. Og da blir han grinete og stressa..hehe

Back
Topp