Skravletråd :)

Lite søvn er slitsomt...Håpe det blir bedre i natt:)

Det får vi satse på.
Lykke til med barnehagestart når den tid kommer:)
Her koser vi oss i åpen barnehage enn så lenge:D
Har ikke åpen barnehage her :(
Og når vi bodde et sted de hadde det jobbet jeg fult og min stemor hadde snuppa, ga de åpningstider, adresse og brosjyrer om de 3 ulike som var der, men de var aldri der uansett :p

ja satser på at det blir en bedre natt og burde derfor finne den berømte senga snart :p

God natt alle sammen :) orker ikke lese meg opp nå. Kvelden her ble tilbrakt med litt trening som endte på legevakta for samboer..:/ heldigvis så fant de ikke noe brudd eller skulder ute av ledd :)
Huff, høres litt dramatisk ut! men bra det ikke var noe brukket eller ute av ledd

God natt alle sammen :) orker ikke lese meg opp nå. Kvelden her ble tilbrakt med litt trening som endte på legevakta for samboer..:/ heldigvis så fant de ikke noe brudd eller skulder ute av ledd :)
God natt:D
Og god bedring til mannen!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

God natt alle sammen:D

Håper andre har en bedre natt. Her våkna vi av minsta som spydde ut alt. To ganger. Så nå sitter jeg i sofaen, mannen på data og minsta er nydusja med cola i glasset og ser litt tegnefilm. Vaskemaskinen snurrer for fullt. Håper virkelig det er over og det blir bare ren e kosedager hjemme med meg i noen dager heller :( Stakkars lita. Hater når de små blir syke :(

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Håper andre har en bedre natt. Her våkna vi av minsta som spydde ut alt. To ganger. Så nå sitter jeg i sofaen, mannen på data og minsta er nydusja med cola i glasset og ser litt tegnefilm. Vaskemaskinen snurrer for fullt. Håper virkelig det er over og det blir bare ren e kosedager hjemme med meg i noen dager heller :( Stakkars lita. Hater når de små blir syke :(

Jeg ble vekket av ei med Voksesmerter. Så jeg ligger i senga nå pip våken.

Taster fra Appen <3

Sovna i sofaen i armene mine. Herlig. Da var kl 5 helst. Så blir en lang dag kjenner jeg. For jeg klarte ikke sove sånn. Men har lirka meg løs i det minste og pakka hu godt inn i dyna på sofaen. Så da får jeg slappe av litt. Håper hu vil ha en hvil senere oppi senga vår heller. Mye bedre å ligge to i senga enn to i sofaen gitt :) Håper virkelig hu er i litt bedre form etter litt søvn også :)

Takk og god mandagskveld til deg :D
Jeg har hvert på harry tur til Norge idag :p var der i hele 15 min :p

Det var vel litt feil vei for en harrytur? ;) Hadde du glemt hvor dyrt det var her ? :p

Fikk gjort litt ja :D

Ja håper det jeg også, begynner å føle at for hver dag vi har den så skjer det noe med den selvom den bare står!! grrrr. (nettopp oppdaget et flatt dekk!)

Huff da! Kanskje den er fornærma fordi dere vil selge den..hehe

Takk for det:D
Har koset meg på shopping idag og nå er jeg på nattevakt!

Håper du hadde en grei nattevakt, og får slappet av litt nå på morgen/formiddag ;)

God morgen, og god bedring til de små syke eller med vondter ;)
Kjenner jeg er litt trøtt etter turen hit og dit med lege i går, men mannen var bedre i dag tidlig, så det går seg vel til. Betyr bare at jeg må ta over gravinga hjemme. . :)
Håper dere får en fin dag :)

huff, god bedring til henne.

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Back
Topp