LilleeMille
Gift med forumet
Huff god bedring.
Håper at du får lest og at eksamen går bedre enn forventet
Har heldig vis besteforeldre som stille opp, så nå er han send på tur med dem, og jeg skal grave med ned i skolebøker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff god bedring.
Håper at du får lest og at eksamen går bedre enn forventet
Så kjedelighåper du får lest litt. God bedring til ungen din
![]()
TakkIkke så moro, men har heldigvis besteforeldre som stille opp, så nå er han sendt til dem og jeg skal grave med ned i skolebøker
![]()
Det høres bra ut. Lykke til med lesing og eksamenTakkIkke så moro, men har heldigvis besteforeldre som stille opp, så nå er han sendt til dem og jeg skal grave med ned i skolebøker
![]()
Hvor lang tid bruker dere dit da?Ja, kjekt å bo så nærme grensa![]()
Hvor lang tid bruker dere dit da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Da er det jo ikke rart dere tar turen ditCa 30 min hjemmefrapleier å dra etter jobb da, og da er det ca 10 min
![]()
Vi var over i Sverige i går. Deilig å ta båten over, spise frokost på veien, handle å kjøre hjem.Ja, kjekt å bo så nærme grensa![]()
Vi var over i Sverige i går. Deilig å ta båten over, spise frokost på veien, handle å kjøre hjem.
Taster fra Appen <3
Her går både Color Line og Fjord Line fra brygga bare 20 min unna huset.Deilig med båttur da
Skulle ønske jeg hadde den muligheten![]()
Her går både Color Line og Fjord Line fra brygga bare 20 min unna huset.veldig deilig
Taster fra Appen <3
Lykke til med lesingaHar heldig vis besteforeldre som stille opp, så nå er han send på tur med dem, og jeg skal grave med ned i skolebøker![]()
Her går både Color Line og Fjord Line fra brygga bare 20 min unna huset.veldig deilig
Taster fra Appen <3
Lenge siden jeg har vært på loppemarked!!!Loppemarked er stas
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Lenge siden jeg har vært på loppemarked!!!
Er det ikke snart tida for det nå?
Haha...gjør nok detMen han har jo noen uvaner han mannen din også, så jevner seg vel egentlig ut tror jeg![]()
God ettermiddagGod morgen alle sammen. Ser jeg må lese meg opp litt idag siden det var så mye skravling mens jeg var ute og spiste i går
Håper dere hadde en finfin kveld i går dere og![]()
Haha.. du er ikke så lett å omvende?!Så heldig du er da
Her prøver han å få meg til å like det, men uten å lykkes. Hehe![]()
Det er jo sååå typisk...Fant en fin jakke på lekmer i går, men når jeg skulle inn å bestille i dag var den utsolgt :/
Skulle bare bestilt med en gang siden den var veldig billigDet er jo sååå typisk...
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app