Nope
Hmm en av fordelene av å ikke bo i Norge? .p
Skal vi danse er jo artig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope
Hmm en av fordelene av å ikke bo i Norge? .p
Tja noen ganger, men blir så mye snakk om det hver gang og slike ting, dessuten liker jeg best so you think you can danceSkal vi danse er jo artig![]()
pleier forresten å bruke 1 ferdig grillet kylling, 2 epler, 1/3 gräddost, 1-2 stangselleri, ca 4 blader kinakål (spørs på str) familien min putter også en liten boks mais oppi
er virkelig verdt å prøve en dag
husker når jeg gikk gravid var jeg livredd for matforgiftning (vet om ei som ble det av ferdig grillet kylling) så rensket kyllingen og stekte kjøttet ekstra i panna!![]()
Varer vel en ukes tid.Håper det er litt lesestoff for en stund da![]()
Tja noen ganger, men blir så mye snakk om det hver gang og slike ting, dessuten liker jeg best so you think you can dance![]()
Helt santJa er det
Er så mye fint og kjekt der![]()
kan det ja og er jo egentlig det jeg er vant til i alle andre kylling salater, men tror det har noe med smaken av dressingen i kyllingenkan bruker kyllingfilet. det er også godt for salaten. men det høres godt ut det du lager
Det var jo kjempe lurtHer ser mannen film med guttaboys som er på besøk så det passet i grunn greit![]()
Vet jeg er heldigHeldig du er da
Huff mannen har sett på fotball de siste 2 dagene! Blææææ
Som den pleierTakk har hatt det
Hvordan var din lørdagskveld?![]()
Takk, må prøvesEr det
skrev mer konkret oppskrift ovenfor her vis du vil prøve en dag![]()
Tja noen ganger, men blir så mye snakk om det hver gang og slike ting, dessuten liker jeg best so you think you can dance![]()
Det var jo kjempe lurt
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jaja ny loppis om to uker da eller?Varer vel en ukes tid.
Samme her og mest drama pga kjendiserja jeg liker også den best.skal vi danse er litt kjedelig
Men han har jo noen uvaner han mannen din også, så jevner seg vel egentlig ut tror jegVet jeg er heldig
Hehe, men deilig det daSom den pleier
I et hjørne på sofaen