Skravletråd :)

Takk :) Ikke så moro, men har heldigvis besteforeldre som stille opp, så nå er han sendt til dem og jeg skal grave med ned i skolebøker :)

Kjekt med snille besteforeldre :)
Lykke til med lesinga ;)

Takk :) Ikke så moro, men har heldigvis besteforeldre som stille opp, så nå er han sendt til dem og jeg skal grave med ned i skolebøker :)
Det høres bra ut. Lykke til med lesing og eksamen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor lang tid bruker dere dit da?

Ca 30 min hjemmefra :) pleier å dra etter jobb da, og da er det ca 10 min ;)

Ca 30 min hjemmefra :) pleier å dra etter jobb da, og da er det ca 10 min ;)
Da er det jo ikke rart dere tar turen dit:)

Ja, kjekt å bo så nærme grensa :)
Vi var over i Sverige i går. Deilig å ta båten over, spise frokost på veien, handle å kjøre hjem. :-)

Taster fra Appen <3

Vi var over i Sverige i går. Deilig å ta båten over, spise frokost på veien, handle å kjøre hjem. :-)

Taster fra Appen <3

Deilig med båttur da :)
Skulle ønske jeg hadde den muligheten :)

Her går både Color Line og Fjord Line fra brygga bare 20 min unna huset. :-) veldig deilig :-)

Taster fra Appen <3

Ikke så dumt det nei:)
Lenge siden jeg har tatt den, og det blir jo da kun for båtturen, siden jeg kjører til sverige for å ta den.

Når jeg tenker meg om så går det vel en fra Fredrikstad, men den har jeg ikke testa ;)

Her går både Color Line og Fjord Line fra brygga bare 20 min unna huset. :) veldig deilig :)

Taster fra Appen <3

å så gøy. det går ferje fra her å men man må være mange timer på ferje da . litt kjedelig . da jeg bodde på sørlandet så tok jeg og familien ferje ofte til Danmark :)

God morgen alle sammen. Ser jeg må lese meg opp litt idag siden det var så mye skravling mens jeg var ute og spiste i går ;)
Håper dere hadde en finfin kveld i går dere og :)
God ettermiddag:D
Håper dere koste dere ute!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Fant en fin jakke på lekmer i går, men når jeg skulle inn å bestille i dag var den utsolgt :/

Det er jo sååå typisk...:rolleyes:

Det er jo sååå typisk...:rolleyes:

Skulle bare bestilt med en gang siden den var veldig billig :oops: Nå får jeg lete litt videre igjen etter jakke :p

Back
Topp