Skravletråd :)

Mmm...så mye godt i frysa:D
Er ikke god på harrytur jeg heller:p skal ha med meg mamma da...hun er flinkere enn meg:cool:

Jada og satser på å lage opp en del middager så jeg har noe enkelt å ta opp fra frysern :)

Ja det kan være greit om man ikke er veldig dreven på det selv :P

Hehe...nei, det er jo flott man ikke vet så mye om det:p

Jeg vet bare at jeg har tatt med meg noen tabletter til Spania som ikke er lov å ta med inn i Spania :P ble heldigvis ikke tatt og fant ikke ut at det ikke var lov før i ettertid da :P

Jada og satser på å lage opp en del middager så jeg har noe enkelt å ta opp fra frysern :)

Ja det kan være greit om man ikke er veldig dreven på det selv :P
Veldig smart med middag på lur i en hektisk hverdag:D

Håper mamma kan lære meg noen harrytriks:cool:

Jeg vet bare at jeg har tatt med meg noen tabletter til Spania som ikke er lov å ta med inn i Spania :P ble heldigvis ikke tatt og fant ikke ut at det ikke var lov før i ettertid da :P
Da var du veldig heldig:p
Spanske fengsel er ikke mye å skryte av:cool:

Da var du veldig heldig:p
Spanske fengsel er ikke mye å skryte av:cool:

Jeg er veldig glad for at jeg ikke ble tatt, for å si det sånn :P jeg trur jeg hadde dødd på meg om jeg hadde blitt putta i fengsel i Spania...

Hurra for det:D
Skal plukke opp alle tips jeg kan:p
Vet du hva det lønner seg å kjøpe? Bacon, vaskepulver, brus, snop....?

Jeg vet egentlig ikke hva det lønner seg å kjøpe da jeg har noe erfaring med harryhandling annet enn for ukeshandling :P men snop og brus er vel noe billigere mener jeg at folk har sagt :P ellers så pleier jeg å kjøpe med meg melkefritt te frøkna og halal salami til meg for jeg spiser ikke svin :P

Jeg vet egentlig ikke hva det lønner seg å kjøpe da jeg har noe erfaring med harryhandling annet enn for ukeshandling :P men snop og brus er vel noe billigere mener jeg at folk har sagt :P ellers så pleier jeg å kjøpe med meg melkefritt te frøkna og halal salami til meg for jeg spiser ikke svin :P
Kanskje de har endel glutenfritt der??:) datteren til mannen har cøliaki..
Skal se jeg kun kommer hjem med brus og godteri:p

Back
Topp