Hehe...nei, det er jo flott man ikke vet så mye om detÅ ja, det vet jeg ikke noe om..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...nei, det er jo flott man ikke vet så mye om detÅ ja, det vet jeg ikke noe om..
På høy tid synes jeg![]()
Mmm...så mye godt i frysa
Er ikke god på harrytur jeg hellerskal ha med meg mamma da...hun er flinkere enn meg
![]()
Hehe...nei, det er jo flott man ikke vet så mye om det![]()
Ja, du har nok planlagt det i flere år tipper jegJa syntes nå egentlig du er litt seint ute jeg da![]()
Veldig smart med middag på lur i en hektisk hverdagJada og satser på å lage opp en del middager så jeg har noe enkelt å ta opp fra frysern
Ja det kan være greit om man ikke er veldig dreven på det selv![]()
Da var du veldig heldigJeg vet bare at jeg har tatt med meg noen tabletter til Spania som ikke er lov å ta med inn i Spaniable heldigvis ikke tatt og fant ikke ut at det ikke var lov før i ettertid da
![]()
Ja, du har nok planlagt det i flere år tipper jeg![]()
Veldig smart med middag på lur i en hektisk hverdag
Håper mamma kan lære meg noen harrytriks![]()
Da var du veldig heldig
Spanske fengsel er ikke mye å skryte av![]()
Overrasker meg ikkeSelvfølgelig har jeg det![]()
Det skal jeg selvfølgelig gjøreJa ikke sant
Du får dele triksene med oss andre håpløse harryhandlere etter turen da![]()
Haha...ja, er vel ingen ønskedrømJeg er veldig glad for at jeg ikke ble tatt, for å si det sånnjeg trur jeg hadde dødd på meg om jeg hadde blitt putta i fengsel i Spania...
Det skal jeg selvfølgelig gjøre![]()
Haha...ja, er vel ingen ønskedrøm![]()
Hurra for detSå bra for jeg skal vist til Sverige neste mnd![]()
Hihi...da lærte du ihvertfall noe av det daNei jeg trur ikke det asså haha men jeg har blitt påpasselig med å passe på at jeg ikke har med meg slike ulovligheter inn i andre land da![]()
Hurra for det
Skal plukke opp alle tips jeg kan
Vet du hva det lønner seg å kjøpe? Bacon, vaskepulver, brus, snop....?
Hihi...da lærte du ihvertfall noe av det da![]()
Kanskje de har endel glutenfritt der??Jeg vet egentlig ikke hva det lønner seg å kjøpe da jeg har noe erfaring med harryhandling annet enn for ukeshandlingmen snop og brus er vel noe billigere mener jeg at folk har sagt
ellers så pleier jeg å kjøpe med meg melkefritt te frøkna og halal salami til meg for jeg spiser ikke svin
![]()