Skravletråd :)

Garrucha i Almeria :) ja jeg har fått med meg at det er mye skandinavere der :P syntes det er helt greit å ikke høre norsk når jeg er på ferie så greit at det ikke var nordmenn der jeg var :P

Syns egentlig det jeg og, og eneste grunnen til at jeg har vært der er fordi jeg har hatt tilgang på gratis opphold:p har ikke råd til hotellopphold her og der i 1-2 uker:p

Syns egentlig det jeg og, og eneste grunnen til at jeg har vært der er fordi jeg har hatt tilgang på gratis opphold:p har ikke råd til hotellopphold her og der i 1-2 uker:p

Nei jeg ser den, hadde gratis opphold jeg og da vi brukte leiligheten til foreldrene til venninna mi :P

Nei jeg ser den, hadde gratis opphold jeg og da vi brukte leiligheten til foreldrene til venninna mi :P

Litt komisk egentlig at jeg var i akkurat samme område med min irske eks da, også viser det seg da at mannen til svigermor også har hus der
haha
Er vel 20-30 min gange mellom de to husene:p

Litt komisk egentlig at jeg var i akkurat samme område med min irske eks da, også viser det seg da at mannen til svigermor også har hus der
haha
Er vel 20-30 min gange mellom de to husene:p

Haha det er jo ganske bra gjort :P

Hadde nok ikke gjort det jeg heller, for jeg pleier å være veldig flink.
Ble forresten stoppet på torp en gang når jeg tenker meg om. Var visst en flaske i sekken jeg hadde glemt å ta ut:p haha
Haha...så "artig" da:p var vel ikke meg??

God morgen:D
Akkurat våknet etter nattevakt.. planen er en tur i butikken og hente barn:) så skal jeg og mellomste i bursdag til kjæresten hans:p

God dag :) Sovet godt?
Nei men så koselig å skulle i bursdag til kjæresten hans da ;)

Haha...så "artig" da:p var vel ikke meg??

Ikke umulig det. Var kvinnelig ihvertfall, men husker ikke helt hvordan hun så ut;) hehe
Det er noen år siden, 2007 eller 2008.

Hihi...mulig det var meg da:p
Hun var sikkert koselig, ikke sant?:cool:

Joda, var veldig koselig;) hun lo litt av meg, for jeg hadde jo selvfølgelig nettopp sagt at jeg ikke hadde noe flytende i bagasjen:p haha

Back
Topp