TakkFår håpe du får den da
Er du helsesekretær eller?
Er egentlig helsefagarbeider, men helsesekretær er visst mangelvare og de vil gjerne ha noen med helsefaglig bakgrunn og som er god på data, så da passer det jo fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkFår håpe du får den da
Er du helsesekretær eller?
Takk
Er egentlig helsefagarbeider, men helsesekretær er visst mangelvare og de vil gjerne ha noen med helsefaglig bakgrunn og som er god på data, så da passer det jo fint![]()
Tusen takkOkiFår håpe du får jobben da
![]()
Tusen takkHåper virkelig det, bare haaaater jobbintervju. Blir så innmari nervøs!
Jeg har vært på en del da jeg for det meste har hatt forskjellige vikariat og må søke nye jobber etterhvert. Like forferdelig hver gangJa det skjønner jeg, syntes like ting er grusomme og jeg har bare hvert 2 ganger i mitt liv for å få lærlingplass![]()
Jeg har vært på en del da jeg for det meste har hatt forskjellige vikariat og må søke nye jobber etterhvert. Like forferdelig hver gang![]()
Masse lykke til på intervjuPå sykehuset som helsesekretær på en poliklinikk![]()
Hehe...ja, jeg bryr meg ikke ihvertfallHehe, litt gøy da![]()
Neida, vi er vel innom 3-4 ferjer og flyplassen i løpet av en vaktAha! Trodde d var flyplassen et skift, så ferjeleie et skift osv![]()
Naturbhg har lagt ut forskjelligeoppgaveri bokser rundtomkring i skogenÅ?? Har det vært natursti?![]()
Så utrolig artigNaturbhg har lagt ut forskjelligeoppgaveri bokser rundtomkring i skogen
HeheHaha...skjønte det etterhvert![]()
Neida, vi er vel innom 3-4 ferjer og flyplassen i løpet av en vakt![]()
God morgen alle sammenønsker dere en fin fin mandag
hva er dagens planer i dag da?
Takk d samme! Vi vurderer å dra på helsestasjonen og veie snuppa. Ikke gjort d siden 6-ukers kontrollen.
Det er litt gøy å se hvor mye de har lagt på seg når det er lenge siden sist![]()
Yes det er det, gøy med sånt også på tur.Så utrolig artig![]()
Hadde nok ikke gjort det jeg heller, for jeg pleier å være veldig flink.Hehe...ja, jeg bryr meg ikke ihvertfall![]()