hehehe absolutt!Ja, det tror jeg nok! Blir programmet for mannen i gata, dette her !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehehe absolutt!Ja, det tror jeg nok! Blir programmet for mannen i gata, dette her !
Men du er selvsagt mest enig med meg, ikke sant??Hahaha! Jeg spiller på begge lag. Er kanskje ikke så populært, det?![]()
Jeg og Ronja skal tømme taxfreebutikken i juli vi så da må dere nok ta henne litt ogsåYes, vi overlater jobben til RONJA hun fikser det
Å fillern, er det altså?Det er jo lenge til![]()
Oh jaja da må jeg ringe poilitet så får de fikse dereJeg og Ronja skal tømme taxfreebutikken i juli vi så da må dere nok ta henne litt også![]()
hmm ulempe.. vi kan tilby dem likør og brunt brennevinOh jaja da må jeg ringe poilitet så får de fikse dere
Å nei, de trenger ikke mer inspirasjon!!De kan komme hit å leke Frost med Vesla.. hun er helt sikkert klar for det![]()
Hvem skal dras i øret??Yes, vi overlater jobben til RONJA hun fikser det
Starter ikke før kl 1930Å fillern, er det altså?
Hahaha ja det blir sikkert populært tenker jeghmm ulempe.. vi kan tilby dem likør og brunt brennevinmohahahaha
Å har du sånn sein vakt i dag, når kommer gutta hjem da?Starter ikke før kl 1930
Men forsvinner nok herfra når gutta kommer hjem...![]()
Politiet har jeg i lommahmm ulempe.. vi kan tilby dem likør og brunt brennevinmohahahaha
hahaha ikke... mohahahaÅ nei, de trenger ikke mer inspirasjon!!ellers takk
![]()
meg tydeligvisHvem skal dras i øret??![]()
Hahaha ja det blir sikkert populært tenker jeg
Politiet har jeg i lommaslapp av!
Gutta kommer rundt kl 16Å har du sånn sein vakt i dag, når kommer gutta hjem da?
Ja men alt med måte...Åå frost er fin film da![]()
Å jameg tydeligvis![]()
Håper jeg skal sove litt i natt jeg i grunnGutta kommer rundt kl 16
Ja, jeg skal jobbe natta...du må gjerne skravle med meg i natt?!![]()
FFor noen så, vi har sett den mange gange rmen blir ikke lei av den grunnJa men alt med måte...