Hehe søta. Du skal nok få tatt meg igjen snart, for jeg skal gå å gjøre noe snart.ja tenkte at jeg kanskje kunne ta deg igjen også gire ned litt så jeg fikk gjort litt hjemme... men der gikk den planen i vasken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe søta. Du skal nok få tatt meg igjen snart, for jeg skal gå å gjøre noe snart.ja tenkte at jeg kanskje kunne ta deg igjen også gire ned litt så jeg fikk gjort litt hjemme... men der gikk den planen i vasken![]()
Var det jeg skjønte da det spørsmålet kom ja.Hun så sitt snitt nå![]()
Hihi. Er raske på avtrekkerenVar det jeg skjønte da det spørsmålet kom ja.
Da må du bare skravle og skravle, da![]()
Hehe søta. Du skal nok få tatt meg igjen snart, for jeg skal gå å gjøre noe snart.
Hun håper nok jeg forsvinnerveldig fort tenker jeg.Makan altsåHihi. Er raske på avtrekkeren![]()
Haha du altså eier ikke skam vet du. Du må ha noen å skravle med også dahmmmm kanskje det ikke blir så ille likevel![]()
Hun er ikke snauHun håper nok jeg forsvinnerveldig fort tenker jeg.Makan altså![]()
Haha! Kanskje ikkehmmmm kanskje det ikke blir så ille likevel![]()
Skikkelig frekk hun der, noen burde stramme henne opp littHun er ikke snauBare komme her og komme her
![]()
skam?? hva er det??Haha du altså eier ikke skam vet du. Du må ha noen å skravle med også da
Skikkelig frekk hun der, noen burde stramme henne opp litt
unnskyld?Hun er ikke snauBare komme her og komme her
![]()
Hun skal jo på jobb daskam?? hva er det??
har jo Ronja jo![]()
Ja, burde tatt henne litt i øret!Skikkelig frekk hun der, noen burde stramme henne opp litt
jaja... det kan vi se vekk fraHun skal jo på jobb da![]()
Hahaha! Jeg spiller på begge lag. Er kanskje ikke så populært, det?
unnskyld?![]()
DOBBELTSPILL!!! *pekepå* hahhhahaahaHahaha! Jeg spiller på begge lag. Er kanskje ikke så populært, det?![]()
Er sååå lei av Frost!!Da er vi på andre runde med Frost på TVjaja.. lenge leve netflix og viaplay
![]()
HahaJa, helt håpløstDe blir så sure på butikken når jeg slår den opp i hyllene
![]()
Skikkelig muldvarp! Skamme meg, skulle jegDOBBELTSPILL!!! *pekepå* hahhhahaaha