Hos meg går det inn ett øre og ut ett annet..Er sååå lei av Frost!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos meg går det inn ett øre og ut ett annet..Er sååå lei av Frost!!![]()
Halloskam?? hva er det??
har jo Ronja jo![]()
Det er jo lenge tilHun skal jo på jobb da![]()
Har bare sett den én gang, men det holder lenge detEr sååå lei av Frost!!![]()
Se der ja!Hallo*vinker pent*
er rene Paradise Hotell her!! for noen tilstander!Skikkelig muldvarp! Skamme meg, skulle jeg![]()
Her springer de rundt med hvert sitt pledd rundt halsen: "let it gooo, let it gooo!!"Hos meg går det inn ett øre og ut ett annet..Er bare blitt sånn "bakrunnstøy"
![]()
Burde vært filmet! Helt crazyer rene Paradise Hotell her!! for noen tilstander!
Samme tilstandene her...Her springer de rundt med hvert sitt pledd rundt halsen: "let it gooo, let it gooo!!"![]()
BV hotell! hahahhahaBurde vært filmet! Helt crazy![]()
Haha...så herligSamme tilstandene her...
I sommer da balkong døra sto oppe og Let it go ble spilt løp hun ut på balkongen. Slo ut med armene å sang "jeg er friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!"
Godt vi ikke har så mange naboer![]()
Blir kanskje ikke like mye sex, men ellers ganske liktBV hotell! hahahhaha
Hun har sine stunderHaha...så herlig![]()
Det blir den nye serien på FEMBlir kanskje ikke like mye sex, men ellers ganske liktTil gjengjeld kommer det med en og annen fødsel
![]()
Unge mødre er for pingler!Det blir den nye serien på FEM![]()
glem Unge mødre liksom!
Oi, oi, oiHun har sine stunderhehehe
Men du skal se rommet hennes. Samboeren fikk alt av reklameutstyr som de hadde på Brio på Hvaltorvet i forbinnelse med filmen.. Det henger på rommet hennes. Svigers har vel kjøpt alt de kommer over av Frost ting.
Ryggsekk
Veske
Barbidukker (Elsa, Anna og Kristoffer)
Olaf Figuren som man kan ta fra hverandre.
sengetøy
kjole
Frost sko fra H&M har hun.
Samt masse masse Elsaklær.
Hadde Frost kake til bursdagen i fjor der tanta laget Olaf i SukkerpastaJadda....
vil er ikke glad i frost her i huset![]()
haha oh yeah! Vi tar over markedet vi vettuUnge mødre er for pingler!![]()
Ja, det tror jeg nok! Blir programmet for mannen i gata, dette her !haha oh yeah! Vi tar over markedet vi vettu![]()
De kan komme hit å leke Frost med Vesla.. hun er helt sikkert klar for detOi, oi, oiså ille er det ikke her! Men så har jeg jo bare gutter da
![]()
Yes, vi overlater jobben til RONJA hun fikser detJa, burde tatt henne litt i øret!