har du stor stilling?
Nei jeg har bare en liten en. Så jobber masse ekstra, men det er stort sett bare dagtid det jeg tar ekstra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har du stor stilling?
OkeiFår du utteling for videreutdanningen din lønnsmessig da?
![]()
Jeg elsker turnus jegHehe man var ikke veldig positiv til turnus her så jeg nå![]()
For all del jeg syntes det kan ha sine fordeler med turnus. Men det kan være skikkelig dritt noen ganger![]()
Nei jeg har bare en liten en. Så jobber masse ekstra, men det er stort sett bare dagtid det jeg tar ekstra.
Jeg elsker turnus jeg
08-16 hver dag hadde vært drepen![]()
Det skjønner jegkunne ikke ha tenkt meg å endret den nei![]()
Jobbet annenhver helg i min ungdom på Rimigjorde jo ikke annet enn å jobbe helger!!
![]()
Okei, skjønnerdet gjør jegså er ikke det store..
Hihi...min blir også skikkelig fornærmetå ikke bare det ... han blir jo så sur når jeg kommentere det! hva med å ha tatt seg 2 brødskiver og en frukt?
Haha...gjør jo det! Kanskje det er meg som er rar?!men nå liker du å vaske klær og brette også dahaha
Trur ikke jeg hadde fått det om det ikke var hullrom i turnus + at flere ville ha detDet skjønner jeg
Har ikke mulighet til noe sånt vi...turnusen får man ikke rokket ved![]()
Det er en kjip følelseHehe nei ikke sant, jeg har på følelsen at jeg er skal på en ny helg så fort jeg er ferdig med en![]()
Jeg elsker turnus jeg
08-16 hver dag hadde vært drepen![]()
Hihi...min blir også skikkelig fornærmet![]()
Sikkert enklere når mange er enig, jaTrur ikke jeg hadde fått det om det ikke var hullrom i turnus + at flere ville ha det![]()
Haha...gjør jo det! Kanskje det er meg som er rar?!![]()
Jeg vet, natten er superJa jeg kunne ikke tenkt meg å jobbe dagtid tidligere men nå som jeg venter nr 2 og da er avhengig av barnevakt bestandig så kjenner jeg at en dagjobb er det beste. Men jeg elsket å jobbe natt, gjorde det i over 2,5 år og det var fantastisk![]()
Haha...mulig du traff et sårt punkt?!min ble så fornærmet at han gikk opp på rommet for å se tv![]()
Sikkert enklere når mange er enig, ja![]()
Haha...du mener egentlig at noen må være så rare ogsådet vil jeg truhaha... neida! noen må jo like slikt også
![]()