Jeg har turnus langt opp i halsen selv! Ønsker noe annet på sikt ja!![]()
trur egentlig de fleste har det. vi jobber jo alle dager alle andre har fri... å ikke minst til en dritt lønn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo rett og slett tragisk!!![]()
Hvordan jobber du denne uken da?
Nei det er de ikke, vi er 2 stk som har slike vakter. Og vi må bare regne med å ha slike vakter fordi vi har minst stilling... men nå er det jo ikke sikkert de rekker å starte med den nye turnusen før jeg går ut i permisjon siden den var blitt utsatt hehe
trur egentlig de fleste har det. vi jobber jo alle dager alle andre har fri... å ikke minst til en dritt lønn![]()
OkeiJa det er det.
Dagtid mandag og torsdag så er det kveld hele helgen. Har du fått noe særlig vakter denne uka da?
Er du utdannet?Hva som?
Nei, ikke alle gitt. Kjenner flere med barn som jobber turnus og liker det faktisk
Akkurat de dagene tjener man jo bra da, men er jo ikke verdt det for det.
får håpe den ikke blir før etter sommeren![]()
Hehe man var ikke veldig positiv til turnus her så jeg nå
For all del jeg syntes det kan ha sine fordeler med turnus. Men det kan være skikkelig dritt noen ganger![]()
jeg er hjelpepleier med videreutdanningenn du? syns uansett man tjener dårlig i dette yrket jeg.. de på fabrikker tjener jo mere...
Det håper jeg og, og om det skulle komme i mai/juni så kan det jo faktisk hende jeg ikke klarer å henge med på 3 så sene vakter etterhverandre. Men får ta det som det kommer, jeg får ikke gjort noe annet enn det så![]()
Hehe, er ikke noe å bli rik av nei...
Jeg er vernepleier.
Jada, ser denforventer ikke å bli rik hellermen litt bedre betalt hadde vært fint
![]()
Det var jo ganske lurt dahver 3. hermen har heldigvis en turnus som gjør til at jeg jobber 2 på rad, slik at jeg har lengre fri etterpå
![]()
Jada, ser denHva ligger årslønnen din på da?
Det var jo ganske lurt da![]()
Haha...akkurat som min mannirriterer meg grønn på hvor mye min samboer spiser! han klager over at han har lagt på seg, men å trompe i seg en hel pizza det gjør han![]()
litt usikker jeg ? grunnlønnen er på kanskje på ca 300-320?
Jobbet annenhver helg i min ungdom på RimiHehe jeg syntes det var greit å jobbe hver 3 helg,men annahver er for ofte. Jeg rekker jo bare å bli ferdig med en helg før jeg skal på en ny helg føles det som... Hver 4 helg hadde jo hvert helt himmelsk da![]()
Haha...akkurat som min mann
Klager stadig over vekta, men finner han stadig smugspisende på sjokolade![]()