Skravletråd :)

Nei det er de ikke, vi er 2 stk som har slike vakter. Og vi må bare regne med å ha slike vakter fordi vi har minst stilling... men nå er det jo ikke sikkert de rekker å starte med den nye turnusen før jeg går ut i permisjon siden den var blitt utsatt hehe

får håpe den ikke blir før etter sommeren :)

trur egentlig de fleste har det. vi jobber jo alle dager alle andre har fri... å ikke minst til en dritt lønn :p

Er du utdannet?:) Hva som?
Nei, ikke alle gitt. Kjenner flere med barn som jobber turnus og liker det faktisk:P
Akkurat de dagene tjener man jo bra da, men er jo ikke verdt det for det.

Jeg har turnus langt opp i halsen selv! Ønsker noe annet på sikt ja!:)

Hehe man var ikke veldig positiv til turnus her så jeg nå :P
For all del jeg syntes det kan ha sine fordeler med turnus. Men det kan være skikkelig dritt noen ganger :P

Er du utdannet?:) Hva som?
Nei, ikke alle gitt. Kjenner flere med barn som jobber turnus og liker det faktisk:p
Akkurat de dagene tjener man jo bra da, men er jo ikke verdt det for det.

jeg er hjelpepleier med videreutdanning :) enn du? syns uansett man tjener dårlig i dette yrket jeg.. de på fabrikker tjener jo mere...

får håpe den ikke blir før etter sommeren :)

Det håper jeg og, og om det skulle komme i mai/juni så kan det jo faktisk hende jeg ikke klarer å henge med på 3 så sene vakter etterhverandre. Men får ta det som det kommer, jeg får ikke gjort noe annet enn det så :)

Det håper jeg og, og om det skulle komme i mai/juni så kan det jo faktisk hende jeg ikke klarer å henge med på 3 så sene vakter etterhverandre. Men får ta det som det kommer, jeg får ikke gjort noe annet enn det så :)

du får gjøre det beste ut av det :) du vet no ikke hvordan kroppen er i mai/juni heller.. så vi får håpe på det beste :)

Hehe jeg syntes det var greit å jobbe hver 3 helg,men annahver er for ofte. Jeg rekker jo bare å bli ferdig med en helg før jeg skal på en ny helg føles det som... Hver 4 helg hadde jo hvert helt himmelsk da :D
Jobbet annenhver helg i min ungdom på Rimi:D gjorde jo ikke annet enn å jobbe helger!!:oops:

Back
Topp