TakkSatser på at hun blir frisk snart, ja
kjenner litt på det når hun har vært gjemme siden torsdag og alt annet enn kos og det hun vil er feil.. Hehe.
Hun blir 3 år i mai![]()
Mhm, skjønner det...Blir ekstra bra når hun endelig er frisk da
Ok, hihi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSatser på at hun blir frisk snart, ja
kjenner litt på det når hun har vært gjemme siden torsdag og alt annet enn kos og det hun vil er feil.. Hehe.
Hun blir 3 år i mai![]()
Skjønner detteGardiner er svært undervurderte samtalepartnere![]()
Åh jo...fytti!!Kan aldri bli for mye fotball på tv
Neida,du har bare misforståttÅh jo...fytti!!![]()
Han virker ikke som en fyr som bryr seg så mye om hva andre tenkerSkjønner dettemen om det ser spesielt smart ut vet jeg ikke...
![]()
Det har den gjort heldigvisuff så kjedeligdu får ha masse god bedring og håper virkelig feberen holder seg borte
![]()
Hehe, daså. Så hvilke lag bør jeg heie påNeida,du har bare misforstått
Kos deg og god nattNå skal jeg ta med boka å finne senga! Det blir fint det
Ingenting, for jeg sitter på jobb
Blir nok ei brødskive når jeg kommer hjem..
Vålerena,liverpool og real madridHehe, daså. Så hvilke lag bør jeg heie på?
Våren er bedre
Kribler i magen!
Vålerena,liverpool og real madrid
JadaDet blir nok bra tilslutt
![]()
Fikk du slappet av noe mer i dag?
Beste laget det,du heier vel på braaaaann duDe utenlanske kan jeg gå med på sikkert, men ikke snakk om enga![]()
Jeg gjorde det, men glemte å sammenligne delerIkke lurtMå lese instruksen nøye, veit du!
Beste laget det,du heier vel på braaaaann du
Ja jeg har vel slappet av mer enn jeg har gjort noe annet hahaskulle bare ønske jeg fikk sove nå da for jeg er trøtt
Hvordan har ettermiddagen hvert hos deg da?
Ja, trodde hun kanskje var på vei til å bli bedre, men nå sitter hun ved siden av meg med glassblikk.. Ikke gøy å syke barnMhm, skjønner det...Blir ekstra bra når hun endelig er frisk da![]()
Ok, hihi.
Ja, trodde hun kanskje var på vei til å bli bedre, men nå sitter hun ved siden av meg med glassblikk.. Ikke gøy å syke barnhvertfall ikke med alle bekymringer :/
![]()