Skravletråd :)

Du må bare dele om du føler for det søte du:) Skjønner det ...er nok utrolig vanskelig og tøft.
Er det han som er far til jentungen også? Hva rolle ønsker du han inntar som far for barnet da?
Håpe det ordner seg for deg og barna:)
Synd med venner...eller ikke venner strengt tatt...De stiller ikke opp for deg nå?:(

Nei det er ikke samme far på de...
Jeg skulle jo ønske at han ville ha noe med barnet å gjøre, være en far som er glad i barnet sitt. Men foreløpig vil han ikke engang at noen vet om det og nekter å si det til familien sin...
De vil ikke ha noe med meg å gjøre, snakker ikke med meg å ønsker ikke å være i nærheten av meg. Og på toppen av det hele så slenges det mye dritt om meg og settes ut rykter som ikke stemmer..

Og jeg må virkelig si at å sette meg i denne situasjonen en gang til hadde jeg aldri trudd jeg skulle gjøre.....

Nei det er ikke samme far på de...
Jeg skulle jo ønske at han ville ha noe med barnet å gjøre, være en far som er glad i barnet sitt. Men foreløpig vil han ikke engang at noen vet om det og nekter å si det til familien sin...
De vil ikke ha noe med meg å gjøre, snakker ikke med meg å ønsker ikke å være i nærheten av meg. Og på toppen av det hele så slenges det mye dritt om meg og settes ut rykter som ikke stemmer..

Og jeg må virkelig si at å sette meg i denne situasjonen en gang til hadde jeg aldri trudd jeg skulle gjøre.....

Mhm, da er jeg med. For var derfor jeg stusset litt...For faren til jentungen virker jo ok, eller jeg har fått det inntrykket iallefall:)

Huff, ialledager da!! Trist trist:( Håpe det snur altså, Tenk å ikke ville ha noe med barnet å gjøre...fatter ikke...Pga du gjorde det slutt da elr?

Nei, man tror jo ikke og håper ikke det...men men..sånn kan det nå engang gå...Kan skje den beste, ikke alltid det blir som ønsket. Kjærligheten kan ryke og man blir jo lett gravid...

Mhm, da er jeg med. For var derfor jeg stusset litt...For faren til jentungen virker jo ok, eller jeg har fått det inntrykket iallefall:)

Huff, ialledager da!! Trist trist:( Håpe det snur altså, Tenk å ikke ville ha noe med barnet å gjøre...fatter ikke...Pga du gjorde det slutt da elr?

Nei, man tror jo ikke og håper ikke det...men men..sånn kan det nå engang gå...Kan skje den beste, ikke alltid det blir som ønsket. Kjærligheten kan ryke og man blir jo lett gravid...

Ja siden jeg gjorde det slutt...

Nei det kan man trygt si, jeg skulle sette inn spiral for jeg skulle ikke ha flere barn jeg egentlig.. men nå er jeg jo gravid og ungen er velkommen. Skulle bare ønske det var under andre forhold.. og så er det ganske tungt å ikke ha noen å kunne prate med, og dele bekymringer med...

Håper du slipper å.slite med det lenge:) er fryktelig kjedelig å gå sånn altså :(

Ja, det er kjedelig:( Men heller det enn å ligge rett ut nå..for det vil jeg eller har heller ikke tid til nå..Men er nå ikke så lett å styre:P Har gått en del snytepapir i dag. Må bruke det...blir jo så sår av vanlig tørkerull:P

Back
Topp