Mann er mannHehe,jaja. Mat er mat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mann er mannHehe,jaja. Mat er mat![]()
Ja, jeg er ihvertfall veldig klarVåren er best, men høsten en god nr 2kjenner jeg vil ha vår nå jeg hehe
Du må bare dele om du føler for det søte duSkjønner det ...er nok utrolig vanskelig og tøft.
Er det han som er far til jentungen også? Hva rolle ønsker du han inntar som far for barnet da?
Håpe det ordner seg for deg og barna![]()
Synd med venner...eller ikke venner strengt tatt...De stiller ikke opp for deg nå?![]()
Hørtes deilig utBare fornøydfikk trent, og tok meg en lang varm dusj
![]()
Mann er mann![]()
Så braDet har den gjort heldigvis![]()
Ja, jeg er ihvertfall veldig klar![]()
Håper jeg ogHåpe det er enda mer glede imorgen da og desto mindre sutring![]()
Må gjøre det samme selv her snart...NattaTrur jeg hiver inn håndkle for i dag! Natta![]()
Eeh....egentlig ikkeTjaaaa...Hadde du bytta ut din mann med hvem som helst altså?
Skulle vært her igårVåren kan bare ikke komme fort nok kjenner jeg...
Nei det er ikke samme far på de...
Jeg skulle jo ønske at han ville ha noe med barnet å gjøre, være en far som er glad i barnet sitt. Men foreløpig vil han ikke engang at noen vet om det og nekter å si det til familien sin...
De vil ikke ha noe med meg å gjøre, snakker ikke med meg å ønsker ikke å være i nærheten av meg. Og på toppen av det hele så slenges det mye dritt om meg og settes ut rykter som ikke stemmer..
Og jeg må virkelig si at å sette meg i denne situasjonen en gang til hadde jeg aldri trudd jeg skulle gjøre.....
Så er liksom hosting og nesen...så blir det ikke verre enn det skal jeg nå klare gjøre ting som planlagtSå bra![]()
Jeg skal krysse fingraHåper jeg og![]()
Håper du slipper å.slite med det lengeSå er liksom hosting og nesen...så blir det ikke verre enn det skal jeg nå klare gjøre ting som planlagt![]()
Mhm, da er jeg med. For var derfor jeg stusset litt...For faren til jentungen virker jo ok, eller jeg har fått det inntrykket iallefall![]()
Huff, ialledager da!! Trist tristHåpe det snur altså, Tenk å ikke ville ha noe med barnet å gjøre...fatter ikke...Pga du gjorde det slutt da elr?
Nei, man tror jo ikke og håper ikke det...men men..sånn kan det nå engang gå...Kan skje den beste, ikke alltid det blir som ønsket. Kjærligheten kan ryke og man blir jo lett gravid...
Håper du slipper å.slite med det lengeer fryktelig kjedelig å gå sånn altså
![]()