Det har jeg ikke sett på mange år , likte den serien dårligCSI er det faktisk lenge siden jeg hat sett, husker jeg satt klistret til skjermen for noen år siden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ikke sett på mange år , likte den serien dårligCSI er det faktisk lenge siden jeg hat sett, husker jeg satt klistret til skjermen for noen år siden![]()
Aha, stemmer det ja. Går det greit?Jobbavklaringskurs gjennom Brisk kompetansesenter![]()
Det så jeg også på , spennende.Alle så på "på liv og død"...kanskje
Her monteres det IKEA-møbler![]()
JadaAha, stemmer det ja. Går det greit?
Du må være en av fåDet har jeg ikke sett på mange år , likte den serien dårlig
Har kjøpt nye barkrakker til kjøkkenetDet så jeg også på , spennende.
Hva da?
Å montere IKEA-møbler må være noe av det vanskeligste jeg kan gjøre tror jeg... Ser på meg som greit handy, men IKEA slår meg utAlle så på "på liv og død"...kanskje
![]()
Her monteres det IKEA-møbler![]()
Mulig det , kjenner ikke så mange som ser på den serienDu må være en av få
Syns den i Vegas var bedre enn Miami... Sikkert fordi jeg syns han Horatio var så teit...
Ser at det kan bli en utfordringDet var ganske deilig, men frykter for nattesøvnen i natt![]()
Ligger rett ut i sofa og taster på appenHva gjør dere i kveld da? Jeg ser på gårsdagens episode av The Flash..
Kjempevanskelig, men ufattelig gøyÅ montere IKEA-møbler må være noe av det vanskeligste jeg kan gjøre tror jeg... Ser på meg som greit handy, men IKEA slår meg ut![]()
Nei, det kan jeg ikke forestille meg?!Kansje de har et liv?![]()
Stygt redd for det jaSer at det kan bli en utfordring![]()
Åh, jeg elsker Horatio!Du må være en av få
Syns den i Vegas var bedre enn Miami... Sikkert fordi jeg syns han Horatio var så teit...
Våren er bedreJa jeg bare elsker vårenhøsten er en stor favoritt det og da
![]()
BV er jo livetNei, det kan jeg ikke forestille meg?!![]()
Neinei.. Det teitet blikket hans og brillene.. HahahaÅh, jeg elsker Horatio!![]()
Horatio er best!!!Åh, jeg elsker Horatio!![]()
Neinei.. Hva liker du å se på da?Mulig det , kjenner ikke så mange som ser på den serien