Flaks du kommer nå. 2% igjen. Løper og møter deg i døra
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flaks du kommer nå. 2% igjen. Løper og møter deg i døra
JippiFlaks du kommer nå. 2% igjen. Løper og møter deg i døra
♡Jente 05.07.2013♡
Heeeeei, gjett hva! Dette funket. Fortsatt ikke reist meg og laderen er nå koblet til. Dette var magisk. Hulerboermannens lader lå her fra i går...
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg tittet ned da jeg satt et ben utenfor sofaen, og der var den... Og nå oppfædaget jeg at glasset var tomt igjen, og rett etter ringte hulerboermannen og sa at han kommer hjem nå, da sa jeg at det var fint fordi glasset var tomt. Han kommer om et kvarter sa han mens han lo. Hihi...Hahahalå den plutselig og ropte på deg da eller?
![]()
Jeg tittet ned da jeg satt et ben utenfor sofaen, og der var den... Og nå oppfædaget jeg at glasset var tomt igjen, og rett etter ringte hulerboermannen og sa at han kommer hjem nå, da sa jeg at det var fint fordi glasset var tomt. Han kommer om et kvarter sa han mens han lo. Hihi...
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg tittet ned da jeg satt et ben utenfor sofaen, og der var den... Og nå oppfædaget jeg at glasset var tomt igjen, og rett etter ringte hulerboermannen og sa at han kommer hjem nå, da sa jeg at det var fint fordi glasset var tomt. Han kommer om et kvarter sa han mens han lo. Hihi...
♡Jente 05.07.2013♡
Nå er han hjemme. Glasset har fått påfyll og han gliste da jeg leste kommentaren din.Mannen her sier dette høres ut som meghahaha
![]()
Nå er han hjemme. Glasset har fått påfyll og han gliste da jeg leste kommentaren din.
♡Jente 05.07.2013♡
Kanskje detHehe, føler med hverandre kanskje?Godt han er hjemme så du fikk litt påfyll da
![]()
Kanskje det
Jeg fikk paprikabamser også![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Og selvfølgelig sku minsten få spysjuko... Da passa jo berre heilt perfekt
Sent from my iPhone using BV Forum
Vis vedlegget 76251
Muffinser mekka hurtig og gæli til
Morgendagens fetter og kusinetreff.... Nåvel. Får hull i tenna av å bare se på di xD
Lillegull 070414![]()
Skulle kanskje ikke proppet i meg de paprikabamser likevel, nå kom alt opp igjenHeldig du er da... her ble det hentet ostepop, men får ikke noe med mindre jeg ber im det. Holder som regel med å strekke ut en hånd og smile pent dahehe
Skulle kanskje ikke proppet i meg de paprikabamser likevel, nå kom alt opp igjen
♡Jente 05.07.2013♡