Skravletråd :)

img_46b9defa77e37.jpg
Flaks du kommer nå. 2% igjen. Løper og møter deg i døra:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Heeeeei, gjett hva! Dette funket. Fortsatt ikke reist meg og laderen er nå koblet til. Dette var magisk. Hulerboermannens lader lå her fra i går...

♡Jente 05.07.2013♡

Heeeeei, gjett hva! Dette funket. Fortsatt ikke reist meg og laderen er nå koblet til. Dette var magisk. Hulerboermannens lader lå her fra i går...

♡Jente 05.07.2013♡

Hahaha :D lå den plutselig og ropte på deg da eller? ;)

Hahaha :D lå den plutselig og ropte på deg da eller? ;)
Jeg tittet ned da jeg satt et ben utenfor sofaen, og der var den... Og nå oppfædaget jeg at glasset var tomt igjen, og rett etter ringte hulerboermannen og sa at han kommer hjem nå, da sa jeg at det var fint fordi glasset var tomt. Han kommer om et kvarter sa han mens han lo. Hihi...

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg tittet ned da jeg satt et ben utenfor sofaen, og der var den... Og nå oppfædaget jeg at glasset var tomt igjen, og rett etter ringte hulerboermannen og sa at han kommer hjem nå, da sa jeg at det var fint fordi glasset var tomt. Han kommer om et kvarter sa han mens han lo. Hihi...

♡Jente 05.07.2013♡

Hehe, bare å bli sittende da jo ;)

♡Jente 05.07.2013♡

Mannen her sier dette høres ut som meg :confused: hahaha :D

Nå er han hjemme. Glasset har fått påfyll og han gliste da jeg leste kommentaren din.

♡Jente 05.07.2013♡

Hehe, føler med hverandre kanskje? ;) Godt han er hjemme så du fikk litt påfyll da ;)

Kanskje det;)
Jeg fikk paprikabamser også:D

♡Jente 05.07.2013♡

Heldig du er da... her ble det hentet ostepop, men får ikke noe med mindre jeg ber im det. Holder som regel med å strekke ut en hånd og smile pent da ;) hehe

Og selvfølgelig sku minsten få spysjuko... Da passa jo berre heilt perfekt :eek:

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1409955812.111070.jpg
Muffinser mekka hurtig og gæli til
Morgendagens fetter og kusinetreff.... Nåvel. Får hull i tenna av å bare se på di xD :P

Lillegull 070414 :D

Heldig du er da... her ble det hentet ostepop, men får ikke noe med mindre jeg ber im det. Holder som regel med å strekke ut en hånd og smile pent da ;) hehe
Skulle kanskje ikke proppet i meg de paprikabamser likevel, nå kom alt opp igjen:(

♡Jente 05.07.2013♡

Skulle kanskje ikke proppet i meg de paprikabamser likevel, nå kom alt opp igjen:(

♡Jente 05.07.2013♡

Huff da, får håpe du fikk ut alt da :p
Sovna på sofaen jeg...så nå er det senga, og håpe jeg orker tusenfryd i morra :) kanskje noe kommer i retur her og ; p

Hahaha... Bryllup i morgen og her sitter jeg og bruden å enda skravler :p Løv it ♡

Back
Topp