>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Og da var man endelig hjemme igjen. Men guri som vi kosa oss med skravling.Hahaha... Bryllup i morgen og her sitter jeg og bruden å enda skravlerLøv it ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og da var man endelig hjemme igjen. Men guri som vi kosa oss med skravling.Hahaha... Bryllup i morgen og her sitter jeg og bruden å enda skravlerLøv it ♡
Uff da, god bedringOg selvfølgelig sku minsten få spysjuko... Da passa jo berre heilt perfekt
Sent from my iPhone using BV Forum
Kos deg masse.God morgen! Snart klart for tusenfryd!!!![]()
Kos deg masse.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Kos dereGod morgen! Snart klart for tusenfryd!!!![]()
Det hørtes deilig ut ja.God dag jenter... hvordan går det med dere??
Her ligger vi å later oss på sofaen. Deilig å ha noen sånne dager også!
Haha...da får han holde seg mer hjemmeHan gjør ALLTID det, men nå er han ikke hjemme. Så da sitter jeg her og tørster da![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Oi, det var rartNope, kun tv2 sumo og netflix![]()
Håper håret ble fint!Sånn. Da blir det å farge håret rødt når jeg endelig slutta å kjøre bil over alt !Mye å ta igjen kjente jeg
![]()
Kan vente jegBle veeeldig dårlig bilde, så tror det må vente litt...hehe
I min verden...jaSikkert spennende det![]()
Å nei!!!Og selvfølgelig sku minsten få spysjuko... Da passa jo berre heilt perfekt
Sent from my iPhone using BV Forum
Ååh...de så nydelige utVis vedlegget 76251
Muffinser mekka hurtig og gæli til
Morgendagens fetter og kusinetreff.... Nåvel. Får hull i tenna av å bare se på di xD
Lillegull 070414![]()
Hihi...håper dere kom dere i sengHahaha... Bryllup i morgen og her sitter jeg og bruden å enda skravlerLøv it ♡
God ettermiddagOpp å hopp. God morgen![]()