Good goodJa! Nå oppretter jeg en ulltråd, så skal jeg fortelle det der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Good goodJa! Nå oppretter jeg en ulltråd, så skal jeg fortelle det der![]()
Har vært på skolen og skrevet og skrevet og skrevet... Nå har jeg vært hjemom og snudd. Skal ut på trilletur med ei venninne. Så blir det god middag og tv med mannen i kveld. Skulle egentlig bort, men vertskapet har fått spysjukenHva har dere gjort på så langt i dag da? Og hva er planene for resten av fredagen?
Ja, tror folk er fornøyd med p r. Syns det stod best i test på det på rema1000 nå.
Jeg elsker reima selv!Synd utvalget er dårlig og gammelt da. Jeg sliter ikke med å finne nok luer til han i Bergen iallefall
Du kan ikke bestille på nett da
Reimashopen
?
Ja, ser den. Det er jo i grunnen tidsnok det. Har du og gubben kalender da?
Ja når jeg tenker over det, så tror jeg det vandt testen i fjordogså pga at det er billigere plagg som tåler like mye eller mer som det dyre
![]()
Hehe joda, kan bestille.. ellers kjøper jeg i nabobyen (1 time unna) eller får mamma til å se der når dem er der.. den ene butikken der har en stor vegg full av luerproblemet da er å finne ut hva man skal ha, for er så mye fint
Ja nå er gavene til kalenderen pakket innogså skal godteriet ned i noen små kalender-sokker etterhvert
sambo laget kalender til meg i fjord
ellers har jeg kjøpt fra kinder eller smarties
![]()
Aha, det kan godt være jaMhm, og når man trenger en del er det kjekt at gode ting ikke koster alt for mye
![]()
Ja, da er det ikke så lett å velgeDessuten er det også en stor sjanse for at det ikke kun blir 1 lue da
![]()
I dag for eks var jeg fast bestemt på hva jeg skulle handle, endte jo opp med mer![]()
Så greit daEmira har syns det vært gøy før eller
?
Oh, så flink mann som laget kalender da![]()
Ja veldig kjekteller så kan man handle sånt når det er på salg
![]()
Haha ja er nok en stor sjanse å handle mer enn planlagt
Ja Emira har vært veldig glad i kalenderenog gleder seg til 1 desember, for nå husker hun ting fra i fjord
Ja flink han som ordner kalender til megmen han ville ikkr ha selv
ikke vokst opp med det
hva med dere?
Ja, jeg passer på når det er salg altsåOg vi har merkbart mindre penger nå også siden jeg er i ulønnet permisjon, så salg er gull
![]()
Mannen bryr seg ikke om kalender gittJeg har vegansk sjokoladekalender i år(fått av min søster
) og en beautykalender fra babor
![]()
Salg er toppkjøpe ofte (spsesielt) vinterklær som tykke dresser/jakker, fleece, ulltøy o.l på salg for neste vinter.. eller kjøper fjordårets modeller som er til halv pris
![]()
Ooohh vil også ha sånn beautykalendersikkert mye fint
![]()
Jeg synes det med klær for neste år er så vanskelig! Det var greit til i år, da kunne jeg liksom gå for 80 og regne med at det passet, men hvilken størrelse går man for neste år? 92? Kjøper alltid (Hehe, "alltid"...har vært mamma et år jeg, se'Salg er toppkjøpe ofte (spsesielt) vinterklær som tykke dresser/jakker, fleece, ulltøy o.l på salg for neste vinter.. eller kjøper fjordårets modeller som er til halv pris
![]()
Ja, bambus har jeg aldri prøvd. Vi har ikke noe trøbbel med sart hud her, i alle fall ikke enda, men har vært litt nysgjerrig på bambus likevel. Jeg liker så godt det Lillebamerket. Elsker designet. Men det er jo sviiiindyrt!Ang. ull, så er bambus også utrolig bra! Samme funksjon som ull, men det er mer mykt og passer perfekt til dem som har allergi![]()
Hva gjør dere i dag, da? Her har vi verdens slappeste formiddag, og det er bare sååå deilig! Så lenge siden sist. Ingen planer før kl 14. Da skal vi ut en liten tur, før vi skal hjem og fortsette å slappe avI kveld skal mannen bort, og jeg skal ligge rett ut med sjokolade og film
![]()
Det er jo helt genialt. Ikke nødvendig med nyeste modell liksom.
Her fikk han en nydelig dress fra molo til bursdagen sin da av svigers. Den er veldig god![]()